Liv i magen

1Klinkekule

Første møte med forumet
Hei!

Jeg kjente liv i magen for første gang for en liten uke siden, men bare begynnende kribling. Er nå 21 uker på vei. Kjente ikke noe dagen etter, men litt kribling igjen dagen etter der igjen.

Flere som har begynt å kjenne noe? Ser at man kan merke liv allerede fra 18 uker. Dere som har merket kribling, merker dere noe hver dag eller går det lengre perioder imellom? 

Klinkekule :)

Jeg merker liv i magen ofte, hver dag og forholdsvis regelmessig.
Samboer merker det også nå . Kjente det, og var sikker på at det var babyen, fra uke 18. Er heldig med magen da, ikke så mye ekstra polstring der.

Med første kjente jeg det fra uke 16, og tror jeg var samme nå.
Men jeg har ikke kjent det så ofte denne gang, blir litt småtussete...men er ikke alle som kjenner daglig ennå.
Tror jeg leste at fra uke 23? skulle en kjenne det daglig.

jeg har kjent liv i en god stund nå. kjenner det flere ganger for dagen daglig. kjenner masse liv i det jeg slenger meg ned eller sitter. her kan man tydelig se sparkene på utsiden..

Kjente liv første gang i uke 17 ( eller uke 16 om vi skal telle fra den uka det blie i følge UL). Er nå 21+1 og kjenner liv fra bølla hver dag.
Er sikkert såpass at vi kan kjenne det utenpå og, men hver gang jeg legger en hånd på magen eller kikker ned på magen så blir han rolig :P

Jeg kjente og liv denne gangen i uke 17, mannnen kjente og spark på utsiden nå i uke 18. Kjenner litt hver dag nå =)

~~11.01.2013~~ skrev:
jeg har kjent liv i en god stund nå. kjenner det flere ganger for dagen daglig. kjenner masse liv i det jeg slenger meg ned eller sitter. her kan man tydelig se sparkene på utsiden..

Samme her!

Kjente liv på utsiden første gang i uke 19, mannen kjente det i forrige uke. Nå kjenner jeg liv hver dag :) 

Back
Topp