Liv i magen

lilla

Glad i forumet
i dag har jeg kjent så masse liv i magen som jeg aldri har kjent før[:D]
skikkelig livlig i dag nurket mitt,sparker å sparker å sparker!han har aldri hvert så livlig før....[8D] kjempemoro syns jeg da[:D][:D]
 
He he ja er det ikke gøy?? [:D]
Samboeren og jeg lå i en time i går kveld å bare så på magen.. Hun snudde seg og herja så fælt på inni der, så magen var helt skakk..[:)]
 
jo,det er kjempegøy![:D]
kjempemoro å se på magen samtidig ja,samboeren suns det er skikkelig stas da[:)]
 
Sånn er det her også!! Han sier oj! oj! oj! hver gang han kjenner spark.. he he. Prater og synger og styrer på.. Men det er koselig det da [:)]
Er det deres første? Det er det for oss..
 
ja det er våres første ja[:D] kjempemoro dette,alt er liksom helt nytt for oss[:)]
jeg har termin 21.februar jeg,men ganske likt er det(2 dager bare[;)])
Gleder meg så sinnsykt! holder på å finne ut navn,men det er vanskelig!! hehe[:)]
 
Vi har hatt Linnea og William siden dag èn vi da, så den saken har vært grei!! Dere venter gutt dere eller siden tickeren din er blå? Hmm får håpe legen ikke tok feil på UL, for nå snakker vi bare om Linnea.. He he. Hadde blitt feil hvis det plutselig kom en gutt.. [:)]
 
ja,vi venter en gutt ja[:)] så det klart å tydelig på ultralyden i uke 18[;)]
jeg hadde funnet mange jentenavn da,men så blir det en gutt,å guttenavn syns jeg er vanskeligere å finne!![8D] hehe. Linnea er jo ett kjempenavn![:D] veldig fint på ei lita jente[;)]
 
Enig der [:)] Lettere¨å finne jentenavn! Dere får finne frem navneboka og lese den opp og ned.. he he.
Jeg startet en tråd på februarsiden i stad, men kan jo høre med deg nå.. Har du fått råmelk i puppene enda? Hos meg har det begynt å piple ut en slags blank væske når jeg klemmer på puppene.. Det må vel være sånn råmelk det??
 
jeg har ikke merket noe til det enda jeg,men det kommer vel snart da[:)]
har oxo hørt at den veska er blank råmelk,så da er det sikkert det[;)]
er ikke det litt rart da?uvant??hehe
 
Det var litt pussig ja.. he he. Samboeren min som merket det da.. [:)] Jeg driver vel ikke å klemmer på puppene mine.. he he [:D] Godt non følger med.. Han syns det var kjempestas da at jeg har begynt å produsere mat til babyen alt.. Gutter er rare [;)]
 
Her er også kjempeliv! Vi har en fra før og jeg husker fra sist gang at på slutten så kunne vi se at det var foten som stakk ut fra magen. Da var hele magen skjev. Gleder meg til å se det denne gangen også.
 
så gøy!![:D] gleder meg til jeg oxo kan se hvilke kroppsdeler som spreller fra seg der inne!!![8D][:D]
nye ting som skjer hver dag,en dag er han kjempelivlig,å en annen dag ikke fullt så livlig,men det er vel normalt d[:)]
 
Hehe, så arti å lese!![:D]
Min lille begynne å bli skikkeli aktiv no, å røre på sæ nesten hele dagen! Sitt bare å titte på magn heile kvelden æ, å dytte litt.. ARTI ARTI å få "svar"[:D]
 
ja det er gøy å dytte litt på magen åså få svar ja[:)]
kjempegøy,å det er jo en kjempeopplevelse for samboer oxo[;)][:D]
 
Dette høres så koselig ut at nå gleder jeg meg til det er min tur [:)][:)]
 
ja du har stor grunn for å glede deg oxo[:D]
en helt utrolig opplevelse å kjenne liv[;)]
 
Ja, det er morsomt å kjenne liv. det dabber av litt innimellom når det blir trangt for de der inne, det er ikke så kraftige spark, men jammen er det liv nok likevel. Men det blir mere "bølging", ikke sånne skarpe spark. Mere som "dulting", og ofte synes det bedre enn det kjennes når den snur seg der inne. hadde en episode på bussen for et par uker siden. Det kom på en skokk unger sammen med et par mødre. Ungene fikk beskjed om å sette seg nærmest mulig utgangen og mødrene satte seg og skravlet. En jentunge på 8-9 år satte seg rett overfor meg. Satt der og kjente at junior holdt på og styrte verre der inne, og plutselig ble øynene på jentungen større og større. Moren hennes kom bort og lurte på hva det var, og jentungen så litt sjenrt på meg før hun pekte på magen min. Mora kikket på meg, magen vred seg nesten under ganseren, så hun bare lo og lurte på hvor lenge jeg hadde igjen. Seks uker, sa jeg. Da ble øynene på jentungen om mulig enda større og så kom det forskrekket; Skal du ha babyen inni der i SEKS uker til?!!
Du kunne se hvordan hun tenkte at; jeg skal aldri ha barn! Vet ikke hvem som lo mest, meg eller moren hennes....
Det er moro når det begynner å synes tvers gjennom tøyet hvordan ungen sparker og herjer.
 
Back
Topp