Liv i magen <3

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Jeg og sambo kjente nettopp de første skikkelige sparkene fra utsiden av magen <3 Det er så herlig! :)
Flere som kjenner sparkene på utsiden nå?

Gratulerer! Veldig koselig når mannen kan "kjenne litt" han også ;)
Her har jeg kjent det utenpå i et par uker allerede, men er langt ifra bestandig da :P

Heldige dere :-D
Er 18 + 0 i dag og har ikke kjent noe spark verken på innsiden eller utsiden... Venter i spenning! :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

JEG har kjent det på utsiden en stund, men ikke samboer:p
"Ååh, åh, nå kjente jeg!" "Øh, nei". Så jeg tror baby har vært litt sjenert til nå, for nå både kjennes det og vises det godt på utsiden:)

Sent from my iPad using BV Forum

Det er så stas :)
¨Både jeg og mannen kjente det på utsiden lørdag kveld, da var jeg 18+6 :) Har kjent det selv på innsiden siden ca uke 14 :) Dette er barn nr 2.

Åh, så koselig!:D<3 jeg har kjent det tydelig utenfor en gang, å litt svakere flere ganger den siste uka.Men når mannen kommer med hånda si slutter lille nutta vår å sparke:p egentlig litt irriterendes, hehe! Men prøver å smøre meg med tålmodighet å tenke at det ikke er lenge til han får oppleve det:) er 19+2 idag:)

Åh, så koselig! :) Jeg gleder meg så veldig til vi kjenner det utenpå her også! Kjenner det veldig klart og tydelig på innsiden nå, er 18+4 i dag. Tredje barnet.

Så koselig :) Jeg har også kjent bevegelser og spark både på innsiden og utsiden <3 Er 20 uker i dag, og på utsiden kjente jeg det vel for første gang for et par dager siden, mens på innsiden har jeg kjent det en stund :)

Kjent spark siden uke 12. I kveld kjente jeg sparkene på utsiden av magen <3 18 uker i dag :)

Back
Topp