Liv i magehuset

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Hei mai- damer:3some

Hvor mye liv merker dere i magen for tiden?

Her er det mest behagelig frem til middagstider. Magen er ikke så stram og aktiviteten er "levelig".
Mens rundt ettermiddagstider er magen så stram, omtrent steinhard og det er helt Texas der inne:happy090
Magen flytter på seg og det sparkes massivt. Det aller beste er å ligge rett ut slik at hun får strekt seg skikkelig. Det er ganske fascinerende å se de tydelige bevegelsene hennes under huden. :love017

Magen min er så strekt på kveldene, føles som om det ikke er mulig at den skal bli strammere, og huden svir.
Så våkner jeg neste morgen med "løst skinn" igjen og har en behagelig formiddag.

(PS: Det skal legges til at jeg ikke fråtser. Jeg spiser normalt og har et sundt kosthold- men drikker enorme mengder med vann,saft osv ila en dag.)

Hvordan er det med dere?:hello

Her er det fest i magehuset så fort jeg har stått opp, eller en time senere; virker som han sover en time mer noen dager :p også er det aktivitet med flytting utover formiddagen, blir rolig fra midt på dagen også er vi igang igjen på ettermiddag/kveld og om natta er det full fest :)
Magen min er stram hele tiden, uansett, så når han strekker seg skikkelig og dytter utover er det ganske ubehagelig egentlig, så da legger jeg meg på rygg i senga til det roer seg litt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det en rolig tulle i magen, har vært det hele tiden. Er en periode midt på dagen der det er mye liv, ikke så mye spark, mest strekker på seg, og en periode på ettermiddagen. Nettene er hun stort sett i ro, men hun har mye hikke iløpet av dagen og det kjennes jo!!!

Magen er stram hele tiden, så lurer på når huden skal sprekke.....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Magen er stram hele tiden. Det er ikke så mye spark, heller dulting, strekning, rompevrikking og hikking. Ofte dytter han magen rett ut og det er ganske ubehagelig. Skjønner at det er trangt inni der men huden er ikke av gummi :p

Så godt å høre at det er veldig likt hos oss. Mye liv og røre der inne:)

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Om morgenen er han helt stille og beveger seg litt etter frokost. På ettermiddagen og kvelden er det liv i magen og magen klør og er stram helt til jeg sover. Ikke raske spark lenger bare langsomme bevelgelser. Kan ikke si at jeg liker de harde sparkene jeg får i ribbeina når jeg ligger, ellers så er det bare kos

Det er ganske ubehagelig til tider....

Magen er stram hele tiden. Det er ikke så mye spark, heller dulting, strekning, rompevrikking og hikking. Ofte dytter han magen rett ut og det er ganske ubehagelig. Skjønner at det er trangt inni der men huden er ikke av gummi :p

Slik er det for meg også, bortsett fra hvis jeg må veldig på do, da føler jeg hun bevist går å dytter i blæren min så det svir :P

Ikke godt når det går utover blæra :p Har heldigvis sluppet unna så langt, dumt å skrive det sort på hvitt egentlig :p

Ja håper du slipper det!
Jeg hadde et oljebad i dag og oljen pluss bekken og stor mage gjør at jeg må ha hjelp for å komme meg ut av badekaret. Så da ma'en var sen hjem og jeg måtte tisse, var det bare grusomt når hun hele tiden dultet og klemte på blæren :P
Heldigvis så kom han å hjalp meg i siste liten ;)

Ja håper du slipper det!
Jeg hadde et oljebad i dag og oljen pluss bekken og stor mage gjør at jeg må ha hjelp for å komme meg ut av badekaret. Så da ma'en var sen hjem og jeg måtte tisse, var det bare grusomt når hun hele tiden dultet og klemte på blæren :p
Heldigvis så kom han å hjalp meg i siste liten ;)

Hva vi går igjennom:dance011
Vi burde fått diplom alle mann!

Her er det også mye aktivitet,hele døgnet..Eneste om natten kan han være rolig så lenge jeg sover,men stryker jeg på magen er det party med en gang:)Ellers er jeg jo på do mellom 4-5 ganger hver natt så da blir det litt spark og romstering..Ellers går det litt sånn rykk og napp om dagen,men fortsatt veldig aktiv for det begynner jo og bli trangt inni der...Huden min også er vond nå,strekker seg og svir og man skulle tro magen er så fremtung att den detter av snart:) hehe

Her er det også mye aktivitet,hele døgnet..Eneste om natten kan han være rolig så lenge jeg sover,men stryker jeg på magen er det party med en gang:)Ellers er jeg jo på do mellom 4-5 ganger hver natt så da blir det litt spark og romstering..Ellers går det litt sånn rykk og napp om dagen,men fortsatt veldig aktiv for det begynner jo og bli trangt inni der...Huden min også er vond nå,strekker seg og svir og man skulle tro magen er så fremtung att den detter av snart:) hehe
Nettop det samme skjer her.
Hver gang jeg stryker over magen er hun i full sving igjen....:laughing001

Litt roligere nå på slutten, men merker han flere ganger om dagen. Spesielt et kne på høyre side av magen rett under ribbeina. Det kneet merkes godt :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp