Liv i leieren

Aftenstjerne

Glad i forumet
Hadde jeg bare kunne irritert noen for å få liv i leieren så hadde jeg gjort det snart, så stille og så kjedelig, noen som lar seg terge?[:'(]

Dere er DUMME hele gjengen, forsvar dere[:@][:'(] Vet da pokker hva jeg skal terge meg, hjernen går på halv tolv modus.
Skrullinger er dere alle.grrrrr

ORIGINAL: Kleopatra

Ja, jeg!

Stikke en finger oppi rompa og en annen i stikk-kontakten[:'(]

&%¤#"/(¤"#/¤&#%¤&#"¤
Jeg er ikke dum!!!!

[:D] Nei, er egentlig en liten sol i dag....

[:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D]
Godt det er noen som prøver seg [;)]
Alle kan komme til meg å hjelpe meg å få orden på rote da vil ingen kjede seg resten av dagen [;)] [;)]
Er nok rot til at 20 kan rydde i noen timer [;)] [;)]

Kleopatra tok du ikke rådet mitt? Prøv igjen da, stikk fingeren opp i rompa og fukt den andre fingeren og stikk den i stikk-kontakta.

Og linni, jeg gidder da vel ikke å rydde opp etter rothuer, h ar du sjøl rota får du sjøl rydde, er ikke mora di vettu.[:@]

ORIGINAL: toveli6

KJØR PÅ DU... FÅR SE HVOR VI HAVNER HEN.......[:D]

I helvete alle man, men jeg tror ikke på helvete så dere får klare dere der uten meg HAHAHAHA

[:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D]
For en gjeng får latterkikk av å lese her inne nå [;)]
Hadde du ikke vært gravid nå og vært i det humøre hadde du kunne fått en kjempe kjekke kveld på byen [:D]

ORIGINAL: Linni

[:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D]
For en gjeng får latterkikk av å lese her inne nå [;)]
Hadde du ikke vært gravid nå og vært i det humøre hadde du kunne fått en kjempe kjekke kveld på byen [:D]

Bare gni det inn di J......a dusyns det er morsomt hva?%&¤(/(&%&%/&¤&%#¤&¤""

ORIGINAL: Aftenstjerne

Kleopatra tok du ikke rådet mitt? Prøv igjen da, stikk fingeren opp i rompa og fukt den andre fingeren og stikk den i stikk-kontakta.

Og linni, jeg gidder da vel ikke å rydde opp etter rothuer, h ar du sjøl rota får du sjøl rydde, er ikke mora di vettu.[:@]

Men det er jo så kjedelig, har jo gjort det en gang før!
Kan ikke du bare stikke fingen din i øret å se om du får skrudd opp hjernen din da?

Morsomt hva? Har du hjerne du eller? Trodde den hadde falti ræva di jeg og at du dreit ut litt og litt[:@] Sier vel litt hvis du alt har prøvd med stikk-kontakta da di mugge

ORIGINAL: Alika

Piss på hestegjerdet!

Øhhh, og det skal man fordi det er enklere enn å gå på do? skjønte ikke den jeg, men nå har jeg ikke skrudd på hjernen ennå som så mange andre hjernedøde her.[:@][:@]

Den var bra[:D]

ORIGINAL: Godhjerta

Forfriskende!

denne siden er ikke til for humor, så har du ikke noe spydig å komme med så kom deg ut[:@][:'(]

Pass kjeften din nå, smartipants!!!
Du er jo ganske lettlurt må jeg si!

Pass deg ellers så kommer jeg å drar av deg puppvortene med tang di muggost[:@]

Er det noen som har klikka i dag??? [:D] [:D]
Stakkars mennene til noen av dere i dag [:D]

haha[:D] Må leav dere.... Kanskje like greit mennene ikke er heime...[:D]

Sollise du må passe deg vi med godt humør har ikke lov å vær her [:D]
Godt vi får noe å le av iallefall [:D]

Jaaaaaaaaaaaaaa, men jeg klarer ikke la være.....[:D][:D][:D]
Har mensen ja, og var temmelig sint her i sta, når bikkja hadde gjort fra seg på heeeele kjøkkengulvet
oppi mens sinne mitt, trua bikkja med å få han vekk her i fra, stakkar.....

Back
Topp