Liv i Augustgruppa

Mona-B

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Ååå nå er det liv i august 2020, det føler jeg er en skikkelig milepæl :D:hilarious:
 
Bare skjønner det ikke helt, terminlista vår er ikke fylt opp lengre enn 22.juli:hilarious:
 
Forstår ikke den der helt jeg heller... :p Blir man gravid i dag får man termin 06.08 :rolleyes:
 
Hmm dere sier noe der :wideyed:
 
Gjerne de tenker at de får augustbarn om de går overtid, men gjerne egentlig har termin i juli? o_O
 
Ikke rart det er liv der inne når de begynner å skrive der 1-2 dpo TILFELLE det klaffer :p
 
Tror det var noen IVF personer der :):)
Aha, ja da gir det jo mening :)

Vi hadde ivf og man får ikke vite det noe før likevel :rolleyes: kommer helt an på når egget fester seg, så regner ikke med å se noe på test før tidligst 10 dpo akkurat som andre (eller dager etter innsett +antall dager som embryoet er.) Testdato er gjerne 16-20dpo, men er nok ikke så mange som klarer å holde seg så lenge :p

Jeg vil heller tro at det har gått litt surr i utregningen der! Fort gjort så tidlig :)
 
Her er det også ivf, og jeg viste ikke resultatet før 12 dager etter innsett.
Meeeen jeg tror det er mange som sjekker ut terminklubbene før de er gravide i håp om å få tilhøre nettopp den klubben. :rolleyes:
 
Her er det også ivf, og jeg viste ikke resultatet før 12 dager etter innsett.
Meeeen jeg tror det er mange som sjekker ut terminklubbene før de er gravide i håp om å få tilhøre nettopp den klubben. :rolleyes:
Det er det sikkert. Jeg snek mye i juni-gruppa, for jeg skulle jo inn dit. Men det skjedde jo ikke, havnet her i stedet :hilarious:
 
Det er det sikkert. Jeg snek mye i juni-gruppa, for jeg skulle jo inn dit. Men det skjedde jo ikke, havnet her i stedet :hilarious:
Det er jo vi glade for :D
 
Back
Topp