Liv der inne! :D

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
I dag kjente jeg de første tegn til liv!
 
Jeg er 16+2 uker nå, så det var vel kanskje på tide?
Men dette er første gang for meg, så jeg har ikke visst hva jeg skulle kjenne etter.

Det føltes som om noen skjøt en gummikule gjennom vann der inne, og så traff kulen meg i "mageveggen" til slutt, deilig :D Første 3 små dunk med 3 sekunder i mellom hver, og så 2 til etter kanskje 20 sek. Så kjente jeg enda 2 til en halvtime etterpå! :D 
 
Så fantastisk!! :)

Gleder meg til jeg kjenner liv. Det må være så betryggende :)
 
Jeg er selv førstegangs gravid og er 16+1 men jeg er veldig usikker på hva jeg på en måte skal kjenne etter. :-/
Har så lyst og kjenne spark for jeg bekymrer meg så veldig hele tiden om at det ikke er noe liv der alikevel. Er 1 uke til legebesøk og 2 uker til ultralyd så håper jeg føler meg litt tryggere etter det, står jo at førstegangs gravide kjenner som regel ikke før uke 20
 
Jeg hadde livmor på fremre vegg sist og det samme denne gangen. Sist gang kjente jeg ikke bevegelse før jeg var en 23-24 uker og jeg kommer sikkert ikke til å gjøre det denne gangen heller.
Men det går fint. :)

Jeg har doppleren når jeg føler for å høre nurket. ;)
 
Så gøy :) Kjente liv første gang i uke 15 sist,selv om jeg da var førstegangs, har store forhåpninger til denne uken ;)
 
Back
Topp