Liv :-D

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
Så moro :)

hærlig følelse.

kjenner det litt på dagtid, men på kvelden er det full rulle inni der.

Lille triller sparker å slår over alt :P

Deilig å bare sitte å nyte. lurer på om det er fotballkamp eller dansekonkurranse der inne :p

Ja :-) kjente det 2-3 ganger :-) nå stikker det i livmoren :p
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

hærlig følelse.

kjenner det litt på dagtid, men på kvelden er det full rulle inni der.

Lille triller sparker å slår over alt :P

Deilig å bare sitte å nyte. lurer på om det er fotballkamp eller dansekonkurranse der inne :p
Haha :p hvem vet :p kanskje sparke konkurranse :-)

Er en vidunderlig følelse :) kjente det selv i forje uke for første gang, seint på kvelden, var nesten så jeg vekket mannen jeg ble så glad :) nå er det liv vær dag, hele dagen :)

Er en vidunderlig følelse :) kjente det selv i forje uke for første gang, seint på kvelden, var nesten så jeg vekket mannen jeg ble så glad :) nå er det liv vær dag, hele dagen :)

Så koselig :-) jeg sendte min sambo melding jeg :-) <3

Er akkurat rundt navelen :-)

Er akkurat rundt navelen :-)

Så artig. Med første kunne jeg få han til å sparke hvis jeg trykka på navelen. Hi hi. Akkurat som det var ekstra følsomt der for der reagerte han nesten med en gang. Ikke alltid hvis jeg dytta noe annet sted på magen. Merkelig

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Så artig. Med første kunne jeg få han til å sparke hvis jeg trykka på navelen. Hi hi. Akkurat som det var ekstra følsomt der for der reagerte han nesten med en gang. Ikke alltid hvis jeg dytta noe annet sted på magen. Merkelig

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
ja :D såpass ja :p langt var du da? :)

ja :D såpass ja :p langt var du da? :)

Husker ikke hvor langt,men det tar skikkelige spark,så lenger enn nå. Den gangen kjente jeg fra uke 17,nå fra ca 17. H*n er ganske villig til å svare på dytting,men ikke alltid. I går kveld var første skikkelig kraftige spark. Tror h*n tok salto eller noe,he he. Skikkelig bevegelse :)

Husker ikke hvor langt,men det tar skikkelige spark,så lenger enn nå. Den gangen kjente jeg fra uke 17,nå fra ca 17. H*n er ganske villig til å svare på dytting,men ikke alltid. I går kveld var første skikkelig kraftige spark. Tror h*n tok salto eller noe,he he. Skikkelig bevegelse :)
koselig :) så koselig :) gleder meg til det kommer :D langt er du nå? :)

Back
Topp