Littt urolig...

sollise

Elsker forumet
Var på gyn.undersøkelse i går igjen, pga smerter i underlivet etter SA. Veldige smerter i forb med eggløsning og mens... Men legen sa alt så bra ut, og vi kunne bare prøve igjen, samboeren min og jeg! Håper bare vi får til nå... Gikk på første forsøk sist,men man blir litt engstelig -om alt er som det skal liksom...

Tenkte å vente til neste mnd før vi prøvde for å se om smertene har gitt seg. Har liksom litt vondt, spesielt når jeg er på do etc. Nesten som små stikkinger.

Er det mange av dere som merket at dere var gravide tidlig? Hadde mensen sist når jeg var gravid, men hadde flere synptomer etter 1 måned, og skal følge ekstra nøye med nå fremover, og ta alt med ro!

Er det best å ha samleie et par , tre dager før eggløsning?

Ønsker alle dere som prøver masse lykke til[:)]

Synes dette er et veldig godt forum å være på for å dele tanker og meninger med andre.

Klem
 
Hei sollise!
Beklager m SA din,men du skal se at det er en mening m alt! Kanskje kroppen din bare ikke var klar ennå![8|]
Du skal se at dere snart får det til![:)] Er selv på prøver'n om dagen, og har lest veldig mye! Har også en gutt fra før av! Det er riktig som du tror, å ha sex noen dager før, og så annenhver dag, og da selvfølgelig på eggløsningsdagen! [;)]
Du kan også sette deg ned på huk hver morgen, og kjenne på livmormunnen om den har åpnet seg, og er slimete! Da er du veldig fruktbar! Dette bør du gjøre gjennom hele syklusen for å lære deg å kjenne kroppen din! Livmormunnen forandrer seg nemlig hele tiden!
Masse lykke til![;)]
 
Hei!

Så koselig med varme tanker fra dere! Det betyr mye[:)] Så tusen takk! Ja, håper virkelig atvi får det til igjen snart, og at alt går bra denne gangen!

Når det gjelder når jeg merket at jeg var gravid..-så gjorde jeg vel det først etter ca 5-6 uker. Jeg måtte mye på do,oppe om natta osv. Så blei jeg til tider svimmel,og litt kvalm. Kvalmen kom litt nå og da, spesielt når jeg sku legge meg på kvelden. [:o]Da kom den gjerne brått, men ikke sånn at jeg måtte kaste opp.

Ønsker dere som prøver alle sammen, masse lykke til[:)]

En spennende tid nå framover....[8|]


Go sommerklem fra meg[;)]
 
Back
Topp