Tidabæibi sin mamma
Elsker forumet
Det er bare oss tre igjen som skal grille! Skal vi møtes uansett og grille? eller skal vi på kafe eller skal vi gjøre noe en annen dag når det er flere med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillemor82
ORIGINAL: bæibi
Kan vi ikke bare møtes og ta en is eller noe annet ettersom vi føler for der og da? Så trenger vi ikke tenke på å stresse med mat etc? Fortsatt kl 14.00 i Frognerparken? Lenge siden jeg har vært der... Ellers så er det fint i Botanisk hage [;)] Eller vi kan gå en tusletur rundt sognsvann? Hva syns dere?
da dropper vi å tenke på mat!!!! vi kan heller ta å treffes, e an været litt.. er det dårlig vær (noe jeg tror det ikke er) kan vi ta en tur på kafe.... om det er fint kan vi jo spise en is i frognerparken?! der er det lenge siden jeg har vært og! klokka 14:00! hmm.. men sognsvann er og digg da... men om det er fryktelig varmt.. vet jeg ikke om jeg orker å gå noe særlig mye... [:D] går stort sett hele tida på jobb....[8D] på søndag vil jeg være litt lat...
men egentlig... når jeg tenker meg om.. så er det samme for meg... er jo deilig å gå tur og!! [:D][:D] herregud! så ubestemmelig jeg er i dag!! h mm.. kan ikke dere bare bestemme...!! for meg er det helt ett fett!![:D][:D]