Littlemonkey

tjukka_igjen

Glad i forumet
Mulig du har skrevet noe om det, men jeg har ikke fått lest så mye i det siste. Har du fått sagt det til familien nå?

Oi, egen tråd 

Ja, jeg fortalte det til svigermor 6.januar og datteren til mannen fikk vite det i dag :) 
Endelig! Det var veldig deilig å få sagt det, for nå er det ikke så farlig om noen røper seg ;)

Hehe, det tenkte jeg faktisk på da jeg laget middag i dag og vurderte å spørre :) Ble det godt mottatt av svigers?

Flangre skrev:
Hehe, det tenkte jeg faktisk på da jeg laget middag i dag og vurderte å spørre :) Ble det godt mottatt av svigers?

:)

Jada, det ble det. Det er bare mannen som er teit :p Så, han får bare furte som han vil :)

så bra, jeg hadde ikke klart å skjule det så lenge :)

Deilig å få sagt det da, gratulerer med å ha kommet ut av gravidskapet 

Nei, det var ikke noe hyggelig å måtte holde munn når jeg egentlig har villet sagt det LENGE... Men nå er det gjort og det er godt :)

Skal skjule graviditeten igjen i dag, skal på jobbintervju  (Jeg trenger en jobb, og må være litt ond.....)

Og takk Anabanana, det er godt å være ute av skapet :p

Så bra! Teite mannfolk bryr vi oss ikke noe om emoticon

Håper jobbintervjuet gikk supert!

Det gikk bra, men hun hadde en god bunke med andre søknader der, så jeg tror det er mange om beinet :p 

Typisk at vi begynte å snakke om babyer, fødsler osv... Haha, men sånn er det! Jeg røpet meg ikke, selv om samvittigheten sa noe annet.

Back
Topp