Littlemeg!!!

LilleOoops

Forumet er livet
Nååå må du fortelle litt,hvordan syns du hverdagen går med to små tvillinger?
Er så fasinert av det her,hehe.Ser for meg jeg hadde DØDD av trøtthet å gudene vet ikke hva,hehe.
[:D]

Dytter [:D][:D][:D]

Hei ja [:D][:D]

Hva kan jeg si... Jeg NYTER livet som tvillingmamma og firebarnsmamma

Jeg må jo bare få si det at jeg har fått to små fantastiske snille jenter som sover natta og som er rolige og fornøyde stort sett hele tiden [:D]
Men jeg har vel aldri skiftet såååå mange bleier hver dag og vasket sååå mye klær hver dag som jeg har gjort siden disse to små kom i hus [8D]

Jeg hadde vel aldri trodd at jeg skulle få tid til og sitte på BV før om 3-4år, mn jaggu kan jeg sitte litt hver dag når mine to håpefulle sover søtt [:)]

Men uansett... har absolutt INGENTING og klage over, dette har gått så mye lettere enn jeg hadde sett for meg!! Og siden dette er siste gang jeg har babyer i hus så nytes det i fulle drag [:D]

Herremin, så fine bilder!! 
Godt å høre at det går bra hos dere!

ÅåÅåå,så utrolig herlige de er
Godt å høre at hverdagen er fult nytbar,ikke noe er vel bedre enn det,når en først skal ha 2 små å henge fingra i,hehe.
Kan tenke meg at hverdagen er dobbel så god med 2,snille små [:D]
Hjelper sikkert med snille storesøsken også,hehe.

Storesøstrene er absolutt flinke hjelpere [:D]
Det er alltid noen som vil skifte bleier eller gi smokk når det er nødvendig [:)]

Du har så søte små. Håper du får til å komme på treffet til tirsdagen

ORIGINAL: jente k

Du har så søte små. Håper du får til å komme på treffet til tirsdagen

Skal prøve og få det til ja [:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Det er gull,hehe kan vel kalle det rutinert,hehe [8D]

Jepp... det er det de er.. hehe [8D][:D]

Men igen tvil om at det er god hjelp i større søsken.... Og sånn som de vokser på det og sååå stolte de er når de får høre hvor flinke de er [:D]

ORIGINAL: ilabom

Herremin, så fine bilder!! 
Godt å høre at det går bra hos dere!

Back
Topp