Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
en sånn gratisavis... sånn nyfødtannonse.. men den babyen var nok litt for gammel fant jeg ut tror jeg..Dollface skrev:
LittleMonkey skrev:
en sånn gratisavis... sånn nyfødtannonse.. men den babyen var nok litt for gammel fant jeg ut tror jeg..Dollface skrev:
Ok. Bildet vi sendte til avisen var av alle tre barna, de så gale og fornøyde ut de to eldste :p
MEn.. Ville det ikke være litt rart om det bildet hadde havnet i en avis på sørlandet?
Anyways.. Du har gått glipp av et fint bilde av fine unger
Når har du egentlig planer om å føde?
Legg gjerne ut bilde i ettertid av fødeansiktet, jeg trenger å le litt :D
Dollface skrev:
det var jo derfor jeg måtte spørre.. for jeg ble plutselig usikker på om du bodde her eller der eller helt over der.............. og om du bodde HER så hadde jeg ikke tenkt å la deg slippe unna med det liksom...
når jeg har planer? Planen var i går, men det ville hun ikke.. så gubben må til pers rimelig ofte framover................................................................ fikk han ungen inn får han jaggu hjelpe til med å få henne ut og
og fødetrynet mitt får ingen se
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
det var jo derfor jeg måtte spørre.. for jeg ble plutselig usikker på om du bodde her eller der eller helt over der.............. og om du bodde HER så hadde jeg ikke tenkt å la deg slippe unna med det liksom...
når jeg har planer? Planen var i går, men det ville hun ikke.. så gubben må til pers rimelig ofte framover................................................................ fikk han ungen inn får han jaggu hjelpe til med å få henne ut og
Ikke det? nehei, jeg minnes en bildetråd for litt siden med et meget vakkert bilde av deg! :p
Det sies at alle gode ting er 3, etterfulgt av litt puppetafs mens man prøver å samle alt blodet i kroppen i hodet
(her holdt det med 2x hunkyfunk og litt dokumentar på kveldstid!)
Dollface skrev:
Hun må vente på meg:p Får ikke lov å snike skjønner du. Hihi I dag er det alle kjerringråd dagen. Så jeg prøver å få fort gang i sakene her:) For ut skal han nå:psøteste skrev:
Du får jo bare få fart på sakene!!!
søteste skrev:
Dollface skrev:
Hun må vente på meg:p Får ikke lov å snike skjønner du. Hihi I dag er det alle kjerringråd dagen. Så jeg prøver å få fort gang i sakene her:) For ut skal han nå:psøteste skrev:
Jeg prøver her!!! Men denne lille er fryktelig sta!! Han holder seg fast i navlesnoren!! Nå skal jeg pusse fliser med tannbørsten. Vi later som at bekkenet et bra:p Hihi Så får vi håpe han kommer snart, slik at du kan føde. Og jeg slipper å ha veldig "behagelig" sex:o
Dollface skrev:
søteste skrev:
Dollface skrev:
Jeg prøver her!!! Men denne lille er fryktelig sta!! Han holder seg fast i navlesnoren!! Nå skal jeg pusse fliser med tannbørsten. Vi later som at bekkenet et bra:p Hihi Så får vi håpe han kommer snart, slik at du kan føde. Og jeg slipper å ha veldig "behagelig" sex:o
Ikke slit deg ut daaaa... de sier jo at man skal sove seg til fødsel.. så sex, og så sove.. så tenker jeg!!
Heia, heia, heia! Førstemann skal få en kake!*lykkeligst* skrev:![]()
søteste skrev:
Jeg vill ha kake!!!!!! :)
Dollface skrev:
*lykkeligst* skrev:
søteste skrev:
Håper du bor i nærheten da, ellers blir det kake i posten
Jeg vil også ha kakeeeeeeeeeeee
Dollface skrev:
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
Ikke det? nehei, jeg minnes en bildetråd for litt siden med et meget vakkert bilde av deg! :p
Det sies at alle gode ting er 3, etterfulgt av litt puppetafs mens man prøver å samle alt blodet i kroppen i hodet
HAHAHA!!!
Det bildet DER?? Det var ikke et ekte fødetryne altså... :P Det var "Litt full og gjøre skikkelig trøkkegrimase"bilde
Kult at jeg klarte å lure noen.. hoho... Da klarer jeg sikkert å lure meg framover i køen på rema neste gang jeg er der også... haha... :P
Jeg leste det om tre ganger på rad jeg og, så i dag, i morgen og mandag - så blir det fødsel på tirsdag? A'it!
Dollface skrev:
*lykkeligst* skrev:
søteste skrev:
Håper du bor i nærheten da, ellers blir det kake i posten
Jeg vil også ha kakeeeeeeeeeeee

LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
HAHAHA!!!
Det bildet DER?? Det var ikke et ekte fødetryne altså... :P Det var "Litt full og gjøre skikkelig trøkkegrimase"bilde
Kult at jeg klarte å lure noen.. hoho... Da klarer jeg sikkert å lure meg framover i køen på rema neste gang jeg er der også... haha... :P
Jeg leste det om tre ganger på rad jeg og, så i dag, i morgen og mandag - så blir det fødsel på tirsdag? A'it!
Haahahahaha, jeg trodde da ikke det var fra fødselen med førstemann :p
Jeg tenkte at det var så vakkert og sånn at jeg gjerne vil se det ekte fødetrynet ditt <3
Da sier vi tirsdag!