Little miss USA

*BalleFlass*

Elsker forumet
på FEM nå[:'(]

ORIGINAL: TinaC isprinsesse

jeg blir KVALM...KVALMKVALMKVALMKVALMKVALMKVALMKVALMKVALMKVALM...

hehe....med en gang leg leste det, begynte jeg å synge "du er flink flink flink flink flink flink flink flink fliiiiiiinnnk" bare med det du skrev[:)]

men ja....enig med deg

Har ventet på dette i hele dag, jeg klarte faktisk å huske på det til en forandring ;)

Det er kvalmende, men jeg må bare se. Er litt som ett bilkrash liksom, man bare må se.

ORIGINAL: *Meya*

Har ventet på dette i hele dag, jeg klarte faktisk å huske på det til en forandring ;)

Det er kvalmende, men jeg må bare se. Er litt som ett bilkrash liksom, man bare må se.

jeg og har ventet på det i hele dag... ser seff på det, men syned det er kvalmt selvom[;)]

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Syns det er heeelt latterlig! Stakkars små.

Satan, så jævla provoserende! Møkkaforeldre!

Så forferdelig å se på. Stakkars unger. Trenger du rumpelim??? [:@][:'(][&o][:'(]

OMFG,så falskt..
Herregud jeg blir dårlig..

Og forresten...hvem kaller ungen sin Meadow..?
"hei ,dette er jenta mi, Eng.."

stikkordet e vel USA!
Kler opp ongane sine som prostituerte.. æssj!

ORIGINAL: *annlkaogliten*

Syns det er heeelt latterlig! Stakkars små.

ORIGINAL: Niiiitah87

stikkordet e vel USA!
Kler opp ongane sine som prostituerte.. æssj!

Ja, noen av de antrekkene under "fritidsantrekk" var hideous... så for meg folk lå og runket i gardinene...

Men det var jo bra at 2-åringen fikk til sin "sexy-walk".. Var vel derfor hun vant hele greia.. Blæææææh... Kvalmt!!! Og så såååå mye penger de bruker på det!! Kjoler til 3000 dollar.. Jaja.. USA.. Sier vel det meste..

ORIGINAL: *Vriompeis*

ORIGINAL: TinaC isprinsesse

jeg blir KVALM...KVALMKVALMKVALMKVALMKVALMKVALMKVALMKVALMKVALM...

hehe....med en gang leg leste det, begynte jeg å synge "du er flink flink flink flink flink flink flink flink fliiiiiiinnnk" bare med det du skrev[:)]

men ja....enig med deg

haha.. jeg også [:D]

synns så synd på di bittesmå jentene på 2 år som er så slitne at di ikke klarer holde seg våkne,
og som begynner å gråte fordi mødrene kjefter og stiller di ut foran masse fremmede folk.
det er helt sinnsykt...

Back
Topp