Little miss USA.....

Snuppa87

Betatt av forumet
Har dere sett det?? de små søte jentene som blir kledd som bimboer!!

Hva synes dere om dette?? Jeg blir suuuur![:@] la barn være barn!!

Jeg hater dobbelmoralen i den serien... Blir helt matt når mamma'en står der og forteller at ho ikke er noe "stagemum" men blir sur og sint når ungen er trøtt, sliten og lei. Da får ungene høre hvor mye penger og tid de har lagt ned på dette...grr[:@]

Jeg kunne skrevet en doktor avhandling om hva jeg syns om det , men for å gjøre det kort så blir jeg helt dårlig av og både se og tenke på det!

ORIGINAL: Rottemamma

Jeg kunne skrevet en doktor avhandling om hva jeg syns om det , men for å gjøre det kort så blir jeg helt dårlig av og både se og tenke på det!

Hehe, godt sagt!

Så enig. Den kommer fort nok, den tida man skal "konkurrere" om å være vakrest, penest, mest vellykket, ha best outfit.. Jeg synes det er kvalmt. Og dårlig oppdragelse. Sender veldig feil signaler til barna om hva som er viktig her i livet. Og det er trist [:(]

jeg er så enig!!

En gang jeg så det så var det ei jente som poserte osv.. også vant hun ikke.. Og moren storkjefta på jenta og sa hun fikk husarest osv... de er veldig veldig syyyke i USA......

Det er heilt sjukt[:'(][:@]

Blir sinna når jeg ser det! [:@][:@][:@]
Barn kan kle seg ut som prinsesser på lek men ikke for konkuranse og med press fra foreldrene! FY SKAM!!

ORIGINAL: Ulva

Blir sinna når jeg ser det! [:@][:@][:@]
Barn kan kle seg ut som prinsesser på lek men ikke for konkuranse og med press fra foreldrene! FY SKAM!!

Som jeg skulle sagt det selv..! [:@]

Jeg er så ENIG...

jeg har kunne skrevet en hel stil om hva jeg mener om dette.

Minste jenta var 6 eller 7mnd.. jeg så litt på det på tven idag.. men jeg ¨slo av .. jeg synes det er barnemishandling på en måte..(forstå meg rett)

Jentene tror jo livet er sånn de!

ORIGINAL: superpia

Så enig. Den kommer fort nok, den tida man skal "konkurrere" om å være vakrest, penest, mest vellykket, ha best outfit.. Jeg synes det er kvalmt. Og dårlig oppdragelse. Sender veldig feil signaler til barna om hva som er viktig her i livet. Og det er trist [:(]

Dobbeltsignerer!!!

Jeg har tenkte å sende snuppa mi på dette.
Må bare flytte usa først da..
NOT....
Blir sinna på disse foreldrene.
Stakkar unga,vis de ikke vil osv og grinere så er det kjeft uten like...
Men jeg må se på dette da...

Back
Topp