Little Jo

kristin80

Glad i forumet
Kor du bor henn i Troms?

Baaaardu [:)] hehe
Bodd 4 år i Tromsø da, men så kom Johannes og behovet for å være nærmere foreldran mine meldte seg. Så du e balsfjording du?? [:)]

Ei et kjætting å skiit spiker[:D] E d ikkje d dem sei om barduværingan?[;)]
Jepp, e nesten nessing om du kjenne til dem [;)] Ja d e greit å bo nært familien når man har små skjønne deg veldig godt. Vi har snakka om å flytte innover te balsfjorn om noen år. Gubben stortrives å være der inne, men han e litt avhengig av å få jobb hvis vi ska gjør d.
D æ tenkte på va om du en dag sku te Tromsø så hadde d vært  artig om man kunne møttes. Ka du meine?

Æi kjæm fra Bardu, æi et jern og driiit kjætting [;)] Hehe.. Nåkka sånt.
Jaja, det hadde vært stas! [:)] E jo en del i byen faktisk, men vært litt lite i det siste.. Blir mer utover nyåret, har jo en del samlinger der og da bruke æi ta med Johannes (desentralisert sykepleier). Det blir god knall!
Ja, ka mann din jobbe med da? Så heldig du e når du vet han trives der! Vi e jo begge fra bygda vi, så har jo faktisk 4 besteforeldre bare minuttan unna ... Godt.

Han jobbe i dag som maskinfører innen anleggsgartnerbransjen, men han e egentlig utdanna landbruksmekaniker.
Vokste sjøl opp me bestforeldran mine ganske nært, d ene sette bor på andresia av veien heime hos pappa å dem å dem andre bor  10 min unna heimplassn min. D e supert å ha dem så nært! Einar Adrian e ikkje så heldig ene bor 40 min unna og mamma å dem e det 10mil te. Men d e jo bare enn svipptur så e man der[;)] 
Du må bare skrike ut neste gang du ska den her veien. Så treffes vi[:D] 

Joda, men nåen bor jo på forskjellige kanter av landet, så kjempelangt unna e du jo ikkje - og det e sikkert godt [:)] Æi skal BRØLE - du kommer til å høre mæi [;)]

Back
Topp