Littegranne hypokondersnakk

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Har et par dager hat vondt/ubehag på venstre side under ribbeinskassa sånn diffust närmere ryggen en fronten, er ekkelt å puste bl.a.

Var det flere ikke som hadde hatt det sånn,og hva var grunnen?

Jeg misstenker at det kanskje er nyren som er litt overarbeidet fordi jeg har sovet ganske godt om natta og derfor våkner med nesten sprengt bläre. Det er når jeg våkner det kjennes värst ut i vondten:P

Ukjent for meg, desverre.
Går det bort om du drikker vann?

Ukjent for meg, desverre.
Går det bort om du drikker vann?
Nei.. Tror ikke det er noe farlig, men det er sykt plagsomt, klarer ikke rette ut kroppen helt liksom. Hadde jeg giddet å sitte hele ettermiddagen og kvelden på legevakta, skulle jeg vurdert å dra dit

Jeg har ver plaget med smerter i fra ribbein halve svangerskapet. Først startet det på venstre side og nå presser det på begge sider fremme og bak i ribbeina. Spesielt kveldene er verst. Legen mente det er de som blei strukket og prest for når han prøvde å dra litt i de, så var det kjempeubehagelig.

Jeg har noe lignende, men her tror jeg rett og slett at det er småen som har sparket på noe gjentatte ganger, slik at det er blitt veldig ømt. Han lå en stund med hodet oppi der og, og da fikk jeg de pusteproblemene du nevnte. Vet du hvordan din baby ligger? Kan det rett og slett være føtter eller noe som plager? Jeg vet at når min sparker på innvendige organer og ribbein, så kjennes det ikke ut som spark, men mer som bare smerte, altså sammenhengende heller enn små korte støt.

Var på legevakta med det for noen uker siden, hadde veldig vondt fra fremsiden mot ryggen (mellom hoftekammen og ribbeina). Konklusjonen var at muskelen på den siden ikke hadde strekt seg i samme hastighet som magen og livmoren hadde vokst. Jeg våknet med akutte smerter klokka 4 på natta, så var veldig redd. Har hatt det ett par ganger i ettertid, men ikke like smertefult.

Ville ha dratt til legen uansett, det er vanskelig å vite om det er muskulært eller om det er dypere.. :)

Back
Topp