Litt vel tidlig?

*Josefine

Forelsket i forumet
Jeg er 10 uker på vei.
Etter huslige sysler eller bøy og tøy på jobben får jeg fort vondt nedest i korsryggen.
Er dette begynnelse på bekkenplager eller vanlige ryggsmerter?
Synes det var litt tidlig...men er jo gravid med nr. 2 og hadde bekkenplager forrige gang.

Bekkenløsning er kun hormonelt så det kan dukke opp når som helst. Man kan også oppleve å få det tidlig hvis man var plaget med det sist svangerskap å.

Jeg hadde også bekkenløsning i slutten av forrige svangerskap, og har det akkurat likt som deg nå. Tror nok det er bekkenløsningen som starter, men har troa på at det holder seg til bare korsryggsmerter en god stund til.. :-)

Bruker dere bekkenbelte?

Jeg har vært plaget med rygg og bekken før, og har derfor fått bekkenbelte for å forebygge og avlaste litt :)

Jeg har og begynt å bli litt plaga av bekkenet allerede og jeg er 11 uker i dag. Jeg kjenner det fremme i skambenet.Noen dager er jeg helt fin og andre dager kjenner jeg det godt

Jeg har samme plagene, store smerter i korsryggen når jeg skal reise meg både fra liggene og sittende stilinger. Jeg hadde ikkej bekkenplager med første.

Måtte google det i sted, men jeg har ikke vondt fremme og ned over lårene som var tegn på bekkenløsning, så jeg trodde kanskje det bare var jeg som var blitt litt stiv..

Wæææ... Jeg vil ikke ha bekkenløsning..

Back
Topp