Litt vanskelig

Minisia

Elsker forumet
Å holde det tett for familie nå kjenner jeg. Jeg har ikke fått noe særlig mage enda. Har litt ekstra der fra før, så de ser nok ikke helt forskjelligen tror jeg. ;)

Men jeg sliter litt med å lyve. Venter jo egentlig på operasjon. Og er ikke bra siden jeg ikke tar medisiner for det nå. Så dw spørr jo omtrent om jeg har fått dato hber gang jeg nyser. Å jeg har jo fått dato, men det kan jeg jo ikke si, for jeg kan ikke ta operasjon når jeg er gravid. Hehe.uff

Jeg er jo enda kvalm og bekkenet skrangler. De gamle ser litt ekstra på meg. Så de har vel en liten anelse tenker jeg.

Men på onsdag skal vi på ul. Så da tenker jeg at vi kan slippe hemmelighet fri. Da er jeg også bikka 12 uker.

Men jøsses så sent dagene går.

♡♥ venter nr 2, 20 februar 2014 ♥♡

Bruker app'en!

Ryktet går på jobb, men jeg vil heller ikke bekrefte noe før 12 uker og ultralyd på mandag.. Ser virkelig frem til at det ikke skal være noen hemmelighet lenger! :)

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Vi har valgt og fortelle det til nærmeste familie og gode venner allerede vi :) jeg synes det føles godt å fortelle det og ikke trenge å skjule noe :)

Termin 27/2-14 med første frø <3

Hadde det vært baaare opp til meg så hadde jeg sagt det til alle den dagen jeg hadde positiv test. Men sambo vil helst vente til etter denne tidlige ul'en. Helst enda lengre og. Men DET gikk ikke jeg med på. Haha. Så neste uke eller noe sånn tenker jeg.

Det er 3 stk på jobben som vet. Det er de jeg jobber mest med. Og jeg tenkte at det var ok at de vet det.

♡♥ venter nr 2, 20 februar 2014 ♥♡

Bruker app'en!

Vi har valgt og fortelle det til nærmeste familie og gode venner allerede vi :) jeg synes det føles godt å fortelle det og ikke trenge å skjule noe :)

Termin 27/2-14 med første frø <3
Samme her. Men ikke alle på jobb. Bare de jeg ville delt et tap med også liksom.

Her vet de fleste det nå. Begynte å si det etter ul 12+ 4.. Er 14 i dag. De nærmeste fikk vite det uke 6.. var på ferie å da var det ikke til å unngå når man er sengeliggende...

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Blir vel avslørt når jeg kommer på jobb på mandag :( Krysser fingre for at ingen tør å spørre før etter vi har vært på UL uken etter....

Ser magen ganske bra, men orker ikke kjøpe inn nye klær for å sjule den.. Er bare 11+4, så tror det er en del luft også!

Nå er jeg passert 13 uker og føler ikke det er hemmelig lengre. Har fortalt det til kommende storebror og da får nok alle vite det snart for han er såå kry. Det er en befrielse å ha vært på ul og ha passert 12 uker. Gled deg! Ikke lenge igjen :-) :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åh,jeg gleder meg sånn til UL på onsdag jeg nå.. Dagene kan ikke gå fort nok!
Aller mest gleder jeg meg til å fortelle storebror. Han har jo allerede spurt meg et par ganger om jeg har baby i magen. Og vi har snakka litt om det. Så vet han gleder seg og kommer til å bli kjempe glad når vi sier det :)

Back
Topp