Litt vanskelig å være aktiv enda

kanikketrodet

Flørter med forumet
Hei alle sammen. Måtte bare sende en felles gratulasjon til alle nygravide her inne. Ser det kommer mange hver dag, og det er jo STRÅLENDE !!!!

Føler jeg ikke helt klarer å være så aktiv her enda, før jeg har vært på ultralyd, og kan fremstå med min ekte profil. Pluss at det kanskje blir litt lettere når vi termin januar forumet er fylt opp, og vi alle holder sammen de neste månedene.

Jeg følger nå med dere uansett, og gledes over alle herligheter, ser spenningen i alt det nye, og blir fryktelig lei meg når noen har det vanskelig !

Håper alle har hatt en STRÅLENDE 17 MAI !!!!!!

Skjønner deg godt, forrige gang var jeg ikke noe aktiv før en god stund etter fødselen faktisk [8D] Men var mye inne og leste, veldig godt å se at andre har samme tanker og opplevelser som en selv [:)]

ja er veldig godt, pluss at det er godt å kunne dele litt selv også. Blir nok kanskje litt annerledes for meg denne gang, siden jeg har et lite barn fra før av. Alt blir jo ikke så nytt da [:D]
Men tenker jeg blir litt mer aktiv, i så fall om alt er bra på ul om noen dager

Så spennende, er du ca 8 uker da, når du skal på ul? For da kan man jo se noe på "ordentlig" [:)] Jeg skal om en uke, er da 8 uker, gleeeeder meg! [:D]

ja er 8 uker på dagen når jeg skal inn, så spennende å se om det virkelig er noe der, og om jeg faktisk er 8 uker. Har ikke dårlig magefølelse eller noe, men er veldig nervøs likevel, så gleder meg til det er over nå [:)]

Skjønner godt hva du mener[:)] Men jeg håper at etter at du har vært på ultralyd og sett at alt er bra at du vil være mer her inne sammen med oss[;)][:)] Jeg syns det er veldig koselig når vi jenter deler erfaringer og holder sammen så håper du kommer inn her slik at jeg blir kjent med deg også[:)][:)] Og forresten, så er det lurt med tidlig ultralyd. Jeg kommer også til å be om henvisning når jeg skal til legen. Liker å se at alt er i orden[:)]

Back
Topp