Litt utenom babystuff

Lyh

Glad i forumet
Septembermødre <3
Novemberbarna 19
Eg har veldig lyst å finne på noke denne helga, men er faktisk tom for idear. Sammen med kjæresten. Har lyst til å komme meg litt vekk, uten at det skal koste skjorta..
Skulle egentlig på hyttetur- men det ser dårlig ut.. Hadde trengt ein liten oppkvikkar no, er i ein ganske lei periode og skulle hatt litt meir og sett fram til,fått gjort.
Tar imot idear og forslag med stooor glede!! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sogndal :) men å reise litt har vi ikkje noke imot :)

Ingen? :)

Det går ikke noe sommer show i nærheten da? Gå å se noe sånt også middag!? :) eller om dere evt har noe spa hotell/hotell dere kan ta inn på for ei natt? Evt en eller anna form for en park dere kan reise til? :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Kom på besøk til oss B-) eller .. Ehm, skulle til å si fjelltur, men det var et dårlig forslag! Sogndal, nei jeg vet faktisk ikke jeg...

Sent from my iPad using BV Forum

I dag dro jeg og mannen til sjøen. Teppe, grill, og fiskestang. Kjempe kos :)

Nå som det er sommer, er det ikke noe liv i nærheten? festivaler med salgsboder, tivoli osv? strandtur? park? is og middag? fiske krabber? fjelltur? piknik? sitte ute i en by og se på folk :p kino?

Vi skal på museum på søndag :) Det er sånne ting vi liker å gjøre innimellom, det er rimelig, ikke langt hjemmefra og noe nytt å oppleve :)

Takk før masse tips!! :) Har funnet ut at me skal reise på ein liten køyretur idag. No har eg mange tips til seinare :-) tusen takk! :-)

Back
Topp