Litt utenfor babytema, men

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
er det noen her som har eller har hatt katt som har fått kattunger ute?
Vi frykter at dette har skjedd her nå. Katten vår kommer inn for å spise, men skal like fort ut igjen.
Sambo mener at hun har store patter og at hun har vært tykkere.

Så nå lurer jeg på hvordan i alledager vi evt skal finne disse kattungene om hun nå har fått dem. Hun forsvinner jo så fort man får slippet hun ut døra så er jo umulig å si hvor hun har gjemt dem i såfall.

Hmm, katten min prøvde stikke av når hun skulle føde, men jeg fikk holdt henne inne heldigvis!

Du må jo nesten bare prøve å følge etter henne, se om det er noe mønster i hvilken vei hun går... Lykke til :)

27.12.14
02.06.10

Hmm, katten min prøvde stikke av når hun skulle føde, men jeg fikk holdt henne inne heldigvis!

Du må jo nesten bare prøve å følge etter henne, se om det er noe mønster i hvilken vei hun går... Lykke til :)

27.12.14
02.06.10
Jeg syntes ikke hun var så tykk jeg så viste ikke at hun evt skulle ha unger. Er sambo som mener at hun kanskje har fått..

Ja må nesten prøve neste gang hun kommer.. SÅ får enten jeg eller sambo stå i vinduet å følge med om hun går bak huset.

Tror du bare må prøve å følge med. Vi trodde vår katt også hadde gjort det, men den hadde født inni stresslessen til en av ungene :P

Mest sannsynlig er det ikke langt unna hun har kattunger hvis hun har fått :-)

Tror du bare må prøve å følge med. Vi trodde vår katt også hadde gjort det, men den hadde født inni stresslessen til en av ungene :p
Såpass ja :P Så vel pent ut inni den kan jeg tenke meg :P

Hadde katt før, ble gravid da hun var bare 4 mnd tror jeg, de fødte hun ute. De var nok døde. Hun ble gravid igjen, å da kom hun inn for å føde de. de var dødfødte de også..
Så ble hun ikke gravid igjen.

Såpass ja :p Så vel pent ut inni den kan jeg tenke meg :p
Helt utrolig nok så var det ikke noenting inni der. Vi oppdaget det først når det var gått en dag eller to (så iallfall slik ut på ungene). Så hun har nok ryddet opp i det selv, katter er jo renslige slik ;)

Helt utrolig nok så var det ikke noenting inni der. Vi oppdaget det først når det var gått en dag eller to (så iallfall slik ut på ungene). Så hun har nok ryddet opp i det selv, katter er jo renslige slik ;)
Det er sant da :)

mamma sine tidligere har gjort det flere ganger.moren kommer med de inn etter hvert en og en.når hun ikke klarer å holde de samlet;) jeg har to som levde ute de første ukene sine:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan være at hun er drektig? De kan bli drektige bare timer etter fødsel og da etterlater de stort sett kattungene for å dø.. :(

Kan være at hun er drektig? De kan bli drektige bare timer etter fødsel og da etterlater de stort sett kattungene for å dø.. :(
Tror ikke det. Får følge eksta med nå fremover.

Huff det er kjedelig å bekymre seg sånn.
Har du vurdert å få henne kastrert? :)

Huff det er kjedelig å bekymre seg sånn.
Har du vurdert å få henne kastrert? :)
Jepp. Hun skal det. Men når det er 3 timer kjøring til nermeste dyrlege som steriliserer og vi er plaget med stengte veier på vinteren så er det ikke bare bare å sette seg i bilen å kjøre. Så håper man får gjort det i sommer.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jepp. Hun skal det. Men når det er 3 timer kjøring til nermeste dyrlege som steriliserer og vi er plaget med stengte veier på vinteren så er det ikke bare bare å sette seg i bilen å kjøre. Så håper man får gjort det i sommer.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sant det.

Back
Topp