litt uten om det vanlige...

tøvpus

Elsker forumet
har fått helt ny photoshop, på den nye pc'n min... å så har æ lasta ned masse kits til scrapping. MEN har ingen bilder på denne pc'n[8|] ka skal æ da gjøre??? 
har såååååå lyst å scrappe å leke med den nye photoshopen...

help anyone!

får ikke til dette me de dumme bildan! [:@][:@][:@][:@]

bilde av den ene pakken æ har kjøpt! [:D][:D][:D]

andre pakken æ bare måtte ha[:D][:D][:D]

så søte kit da![:)]

du kan jo google etter bilder og scrappe kort med, inntil du får overført bilder til PCen?

ORIGINAL: Lotten Litenimagen

så søte kit da![:)]

du kan jo google etter bilder og scrappe kort med, inntil du får overført bilder til PCen?

det va ett flott forslag [:D]

Flotte kit du har kjøpt! (men regner med du vet at der finnes tonnesvis med gratis kits å laste ned)

Flotte kit du har fått deg!![:)]

Men ett tips, søvnfar nettet for freebies!! Ser masse av det som er i kit`ene dine har ei klart å få lastet ned gratis ved å søke opp freebies!![;)]

Er kjempeartig med photoshop!![:D]

digital scrapping du har tenkt da?
Hvor får en lastet ned kits t scrapping? Har tenkt å prøve meg på data scrapping jeg og....

ORIGINAL: mammadiana

digital scrapping du har tenkt da?
Hvor får en lastet ned kits t scrapping? Har tenkt å prøve meg på data scrapping jeg og....

Søk bare på freebies, freebies digital scrapping osv, så kjæm det opp masse å velge i!![:)]

Her er det masse!!

http://www.digiscrapdepot.com/freebies/embellishments/1011-28.aspx

http://www.digitalscrapbookfaves.com/digital-scrapbooking/digital-scrapbooking-freebies

Har mange flere linker liggende på pc`n også, men gidder ikke legge inn alt no!![8D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Flotte kit du har fått deg!![:)]

Men ett tips, søvnfar nettet for freebies!! Ser masse av det som er i kit`ene dine har ei klart å få lastet ned gratis ved å søke opp freebies!![;)]

Er kjempeartig med photoshop!![:D]

har lastet ned en gooo del freebies å [:D][:D][:D] mangler bare noe å scrappe. men nå har æ fått oppdrag [8D][:D]

ORIGINAL: mammadiana

okei. Er det gratis å laste det ned?

Alle FREEBIES er gratis!! Derfor det heter freebies!![:)]

Back
Topp