• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

litt utblåsning....

muffinsdronningen

Glad i forumet
utrolig hvor mye man skal gjennom og bli enige om med mannen når det kommet en unge... permisjoner, oppdragelse, penger.....

men man kommer vel gjennom det!

ja, man finner ut av det sammen så det går nok tilslutt ;)

Har begynt å merke at vi har litt ulike syn på alt fra økonomi til utstyr og sånt vi også, men så langt har vi klart å bli enige om komprimisser, og at vi får ta ting etterhvert som at situasjonene oppstår. Ofte prøver vi å finne en mellomting eller løsning som fungerer for begge , eller barneutstyr som er OK for begge, men ingen av oss er kjempe begeistret for, slik at det ikke blir "Du fikk viljen din, nå er det min tur å bestemme" :-b

Hehe, høres kjent ut :)

Men ja, man kommer seg gjennom det :) Vi klarte det med førstemann, så vi skal vel klare det igjen :) Så har vi blitt litt rundere i kantene også begge to etter at førstemann har blitt et par år, så det går kanskje t.o.m. lettere denne gangen

åååjaada:) kjenner til det der ja..:) vi er uenige om all slags greier:) hele tia.. og mini er tre år.. men vi blir som regel enige altså:) 

både når det kommer til oppdragelse OG utstyr:) 

Jeg har lært meg at det handler om å gi og ta og ikke minst møtes på midten. :-)
Og så har jeg også lært at om et mannfolk er helt steil på en ting den ene dagen, så trenger han ikke være det hvis man lar saken ligge for så å ta det opp ved en senere anledning. Jeg har ofte fått gjennomslag for ting jeg brenner for hvis jeg bare bruker litt "kvinnelig list" og tar tålmodigheten til hjelp. 
Det er noe med Bjørn Eidsvågs sang "Eg er berre ein mann" og dette: 
Du lure på ka eg meinte d¨eg sa det
eg kan'kje huska ka eg sa

kanskje det va viktig eller kanskje det ikkje va det
men eg vet'kje ka det va
du huske alt og har tenkt møkje på det 
og du syns eg bør sei mer

Hestejenta skrev:

Og så har jeg også lært at om et mannfolk er helt steil på en ting den ene dagen, så trenger han ikke være det hvis man lar saken ligge for så å ta det opp ved en senere anledning.

det var lurt og det kan nok stemme....
er nok viktig å kunne møtes på midten og snakke om det, se sider fra flere sider

Back
Topp