litt utanom tema

x1xiza

Glad i forumet
Har noken her prøvd Regresjon?? healing? har dere tro på det alternative? no tenker eg generelt, ikkje nødvendigvis i forbindelse med svangerskapet.
Eg har lyst å prøve regresjon, syns det er veldig spennende.
Og så benytter eg igjen sjangsen til å ønske alle lykke til idag, kanskje noken som tester positivt akkurat idag[:)]

Hei iza!

Nå spør jeg nok litt dumt, men hva innebærer regreasjon???

Fin dag til alle sammen[:D]

ingen spørsmål er dumme[:)] det er ei reise tilbake i sjela...har du sett" reisen i sjelen" på tv-norge? oppleve tidlegere liv...

eg også er fasinert av det alternative...
har skikkelig søndag feeling her GJESP...vart litt full i går ..ops, og eg som aldri drikker. jaja, sånn kan det gjekk [8D] ØNSKER ALLE EIN FIN SØNDAG!!

ja det håper eg då[:)] eg forstår ikkje dei som drikker og røyker når dei går gravid, kva tenker dei med? det er no mi meining då.
Ellers, kva meininger er det her om foreldre / alkohol / barn...kor går grensa liksom?

det er bra[:)] min søster er gravid no..og eg pratet med mamma( min søster er der) på msn og web camera..der sitter ho med stor mage og røyker[:@], syns det er forkastelig eg[:@]

nei det er sikkert ikkje lett å slutte, eg har aldri røykt , aldri prøvd ein gang, og faktisk stolt over det. men den største motivasjon av alt burde vera når ein blir gravid, eller? no veit jo alle kor farlig det kan vera..

at ho har prøvd, men får det ikkje til..ho har termin i januar..

Back
Topp