litt utålmodig da

Blåmann

Elsker forumet
Men hvor lang tid ca tar det etter at legen har sendt henvisning til riksen og jeg får det første brevet? Snakker vi 2 uker? 5? 10?

utålmodig![:D]

Det gikk kun et par uker fra sykehuset i porsgrunn mottok vår henvisning til vi fikk det første brevet [:)] I det brevet så stod det bare at henvisningen var mottatt og at det var 4 måneders ventetid [&:] Skulle få mer beskjed nærmere..

Syns egentlig legen min som somla med å sende henvisningen [:@] Var hos legen 3 desember 08, og hun sendte ikke henvisningen før slutten av januar 09 [:(]

Nå har vi jo allerede vært der og er vel snart igang tenker jeg.. håper det iallefall [:)]

Håper det går fort for deg frikk [:D] At henvisningen og alle brev som skal gå at og frem blir sendt med ekspresspost over natt [;)] Hihihi.. håper dere snart er igang for fult!! [:D]

Men hva er liksom forskjellen på samtale og forsamtale? Trodde forsamtale var det første møtet mellom sykehus og pasient, og at man der fant ut type medisin, dosering, osv. Må man ha en vanlig samtale/konsultasjon FØR dette også?

Både jeg og mannen har tatt de nødvendige blodprøver, spermprøver og undersøkelser som kreves.

dytter

er utålmodig da.....

Back
Topp