Litt usikker

*Bobbo*

Forumet er livet
... skal ut å spise imorra. Kan jeg ta meg ett glass vin til maten?
Begynte på Progynova på tirsdag.
Hva ville dere gjort?

jeg for min del har ikke rørt en dråpe alkohol helt siden jeg satt i gang med medisinering med første forsøket mitt, har vært fast bestemt på at jeg ikke skal utsette meg for noe som kan ødelegge. men jeg har hørt flere som har sagt at man kan godt nyte et glass med vin, man må nesten gjøre det man føler er riktig selv [:D] men man kan jo ta et glass alkoholfri vin da [;)]

jeg rørte heller ikke en dråpe...
jeg hadde heller ikke lyst på[:)]

Du må kose deg kjempe masse uansett[:D] Jeg fikk 2 kinobiletter og et gavekort på egon spiseted til 30 års dagen min her så jeg og gubben skal også ut en dag og kose oss, man trenger det i denne tiden altså, koble litt av og bare ha øyne for hverandre [:D][:D][:D]

ORIGINAL: fano

Du må kose deg kjempe masse uansett[:D] Jeg fikk 2 kinobiletter og et gavekort på egon spiseted til 30 års dagen min her så jeg og gubben skal også ut en dag og kose oss, man trenger det i denne tiden altså, koble litt av og bare ha øyne for hverandre [:D][:D][:D]

Koser meg like mye med ett glass farris eller brus jeg. [:D]
Dere får kose dere masse dere også.

Flink du er [:D]

Sykepleierne på Porsgrunn sier jo at man kan ta seg et glass vin da. FØR de setter inn egg seff. men jeg gjorde ikke det. Så ikke vitsen.
Men et glass vin tviler jeg på at har noen innvirkning altså.

Bare et glas vin har sikkert ikke noe å si, jeg tenker på at alkohol kan bremse på veksten av livmorslimhinnen. Det er vanlig i normal syklus, hvordan det er med medisiner er jeg usikker på. Det var grunnen til at ElinR ikke turte å drikke når jeg kom med min uttalese.

Kvaliteten på livmorslimhinnen, i forhold til tabletten er det greit vil jeg tro.

Back
Topp