Litt usikker...

Sess1976

Forelsket i forumet
på når jeg skal starte på progynova tablettene..greit nok at det står oppstart fra første mensstrasjonsdag. Men fra hvilken dag skal jeg regne, den dagen det kommer litt blod på papiret eller den dagen jeg får menssmerter og begynner å blø skikkelig..? Sist mens hadde jeg fem dager med litt blod før jeg fikk menssmerter og mens startet for fullt..

Noen som vet når jeg skal starte? Noen som har samme problem? Prøvde å ringe sykehuset i dag for å få noen svar, men de har jo stengt helt til 7 januar...makan til juleferie de skal ha..[:)]

Passet seg egentlig veldig dårlig at de hadde stengt nå, for jeg kan få mens alt fra den 6-13 januar. Siste syklus var litt kort, og fortsetter den med det kommer den snart og jeg får ikke spurt på sykehuset.

Men kanskje noen av dere kan svare meg istedet...[:)]

Skal ringe på sykehuset på mandag når de åpner etter sin lange juleferie...[8D] så får vi håpe at den tanta ikke kommer før og at den er litt mer stabil denne gangen da..[:D] det aller kjekkeste hadde jo vært at den ikke kom i det hele tatt..man har jo ikke sluttet å prøve på egenhånd må vite[;)]

Back
Topp