Litt usikker på hvor langt jeg er på vei..

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Som trådtittelen tilsier, så er jeg veldig usikker på hvor langt jeg er på vei. Jeg har en 26 dager syklus. Hadde ubeskyttet sex 2 dager etter siste blødningsdag, og fikk en blødning uken etter på det som egentlig skulle være eggløsningsdagen. Trodde første det kunne være en blødning i forbindelse med eggløsningen, men siden jeg jo er gravid, regner jeg med at det var en festeblødning. Jeg testet positivt med sterk strek på ettermiddagen den dagen jeg forventet mens. Og testen dagen etter forventet mens viste 2-3 uker på den digitale. Jeg blir usikker på om jeg muligens kan være en uke lenger enn det jeg tror? Ikke at det egentlig spiller noe rolle ;) Men er jo noe med de dagene og de magiske grensene som en krysser på veien.
 
Ring jordmor å forklar det du skriver her :)
 
Hvis du er rimelig sikker på datoen for el så kan du jo beregne termin ut fra den datoen og få riktige uker [emoji4]
 
Hvis du er rimelig sikker på datoen for el så kan du jo beregne termin ut fra den datoen og få riktige uker [emoji4]
Er usikker på den. For hvis jeg hadde el den dagen jeg skulle hatt den, vil det si at svømmerne til gubben har satt ny rekord i overlevelse inne i der. Hadde en liten blødning den dagen jeg skulle hatt el, så kan jo være det var festeblødning. Får vel bare smøre med tålmodighet og finne ut etterhvert ;)
 
Er usikker på den. For hvis jeg hadde el den dagen jeg skulle hatt den, vil det si at svømmerne til gubben har satt ny rekord i overlevelse inne i der. Hadde en liten blødning den dagen jeg skulle hatt el, så kan jo være det var festeblødning. Får vel bare smøre med tålmodighet og finne ut etterhvert ;)
Kan jo hende du får tidlig ul for å fastsette da [emoji4]
 
Back
Topp