Litt usikker nå

Mie77

Forelsket i forumet
Natalia har to ganger innen 2 uker nå fått litt mme (nan 2) og begge gangene har hun virkelig sprutgulpa opp alt sammen igjen og mer til [X(]. Gulper til hun ikke har mer også kommer masse slim til slutt [&o]. Hun blir helt grønn i ansiktet stakkars [&o].
Første gangen fikk hun i seg ca 70 ml som hun drakk velvillig. Dette var en slik ferdigmixet boks.
I dag tenkte jeg å teste ut igjen om det var pga mme hun gulpet så innmari forrige gang og hadde gått til innkjøp av pulver som jeg blandet ut selv. Prøvde å gi henne flaske, men hun nektet og drikke det. Fikk kanskje i seg max 5 ml tilsammen [8|]. Hun ble lagt sutrete og bysset i seng og sovnet. Etter ca 3 timer hører jeg gråting fra senga og går for å sjekke. Senga er klissvåt, jenta er klissete og våt av gulp og slim og pysjen likeså [X(]. Tar henne opp og hun gulper opp mer slim [&o].
Sitter med henne på fanget til hun har fått ut alt og ansiktsfargen hennes er tilbake til normal istedenfor grønn. Går i dursjen med henne og får tatt på henne ny pysj, ammet henne og inn i senga igjen. Hun sovner med et fredlig smil rundt munn .

Så mitt spørsmål etter denne lange innledningen [:D] er:  Har jo hørt det er mange som gulper mer av Nan enn av andre mme merker, men gulper de også slik til at de ikke har mer igjen å gulpe opp? Eller virker dette mer som en reaksjon på noe hun ikke tåler?
Frøkna her gulper aldri, har faktisk aldri gulpet utenom disse to hendelsene, så føler meg virkelig grønn på dette området [8|].

hmmm min sprut gulper etter hvert bidige måltid, vi bytter jumper og bukse maaange ganger i løpet av dagen[:'(] slik var min første også. så jeg dytter på og håper noen har erfaring angående mme og gulping[;)] lykke til

Jeg har ikke merket at mini gulper mer av nan enn av morsmelk.

Huff, ikke noe gøy med gulp nei [:'(] 
Men får liksom så vondt av henne for er så tydelig at hun er kvalm liksom [&o] Trodde ikke vanlig gulp var slik [8|].
Får vel ta en tlf til helsestasjonen i morgen å høre.

Prøv å bytt til eit ant merke. F.eks collett? [:)] Har høyrt at mange unga reagera på nan og har dermed bytta til eit ant merke og det har blitt bedre. 

Ja, kan teste ut et annet merke. Hadde bare vært så kjekt om hun kunne tatt nan siden det fåes kjøpt i utlandet også, siden vi er en del i Hellas. Men får heller bare ta med oss hjemifra om det blir aktuelt.

Ringer uansett helsestasjonen i morgen og hører med de. Også blir det vel og finne fram pumpa og prøve å få opp produksjonen og et lite lager i frysen igjen [&:].

Har ei venninne som bare gir mme og hun gir Collett. De som bruker collett gulper mye mindre enn andre merker. De på sykehuset anbefalte den over de andre merkene. Har også hørt at noen andre sine bebiser gulper lett av NAN.

Ok, får man kjøpt Collet på butikk eller må jeg på apotek?
Kan ikke huske å ha sett den i butikken her [8|]

her har vi slitt med myyye gulp fra dag 1. vi har nå godt over til hipp, og er veldig fornøyde med det selv om han fortsatt gulpet mye. fannt til slutt ut at han hadde en ordentlig låsning i nakke og hofte, som kan væe medvirkende. han får behandling for dette, og er litt bedre nonen dager etter det.

men alikevel gulpet han veldig mye, og vi tok om igjen kontakt med lege. denne gang finn vi beskjed om å blande inn litt fortykningsmiddel i melken. dette funker helt utmerket:D han gulper fortsatt noe, men er 90% bedre:) i tillegg har vi også kunnet minske måltidene fra 210 til 160, da det nå metter mer:D (han spiste over em liter om dagen)

fortynkingsmiddelet fikk vi kjøpt på apoteket, til 140kr, og her går det i underkant av en boks i uka.

Back
Topp