litt urolig

Lærerspiren

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Hei damer, trenger å rådføre meg litt med noen kloke hoder inne på forumet! 

Idag var jeg på zumba noe som var herlig, men jeg fikk kraftige kynnere og har hatt vedvarende mageknipe etterpå. (Hadde ganske kraftige kynnere for noen dager siden også.) Da jeg var på do litt tidligere var avføringen grønn/svart og den virket egentlig litt seig. Er litt urolig da jeg tidligere har opplevd en SA og smertene i magen minner litt om den..

Hva ville dere gjort om dere var meg? Har dere noen tanker om hva det kan være? Jeg har prøvd å finne informasjon på nett, men ingenting har besvart hva det kan være og om det (pga smertene)  er farlig.

Jeg ville tatt kontakt m legen for å avklare hva det kan være, så slipper man å gå rundt å bekymre seg. Slitsomt å gå rundt å bekymre seg.

Ekkelt å være bekymra.. Jeg får en del kynnere hvis jeg er i aktivitet (og det er laaangt fra noe zumba-lignende..), men de er ikke vonde. Hvis de er vonde ville jeg tatt kontakt med jordmor eller lege og fått en liten sjekk. 

Selvfølgelig best å ta en tlf til jordmor tenker jeg også men ellers så kommer det kanskej litt anpå hvor vant du er til å trene fra før? Hatt pause fra trening feks?

Etter en treningsøkt kan en jo få litt fart i fordøyelsessystemet så det kan jo være det som skjedde? Jeg sliter med tregere mage under svangerskapet men trening hjelper meg å holde en nogenlunde fast rutine for å si det sånn:)

Back
Topp