litt urolig jeg...

smaylen

Første møte med forumet
Hei alle=)

Jeg tenkte bare lufte meg litt jeg..
Fikk beskjed om at barn ikke ble lett for to år siden, og helt uplanlagt ble jeg gravid med en liten gutt! Jeg og min kjære kunne ikke vært mer lykkelig<3 så alle sammen, endometriose trenger ikke være så ille som legene sier det  er. Hadde en operasjon hvor jeg fjernet en del vev og sammenvoksninger, ser ut som det hjalp gitt=) 

Men, på den første ultralyd vi hadde i uke 14, ble det nevnt at det så ut som det var forskjell på nyrebekkene til fosteret, men hun beroliget med oss at det sikkert bare var forskjell i utviklingsprossesen..
Så, på ny ultralyd i uke 19, sier gynekologen at han fant en utvidet flekk på nyra. Ikke visste han hva det var, kunne være svulst, syste, brokk eller ikke noe.. Fikk en henvisning til sykehuset,,
Igår, 21 uker på vei var vi der.. Lillegutt har desverre bare en fungere nyre=( Som menneske klarer vi oss fint med en nyre, men fortsatt klarer jeg ikke stoppe uroe meg helt.. ligger nyreproblemer i flere generasjoner på mors side, han fikk det litt for tidlig syntes jeg.. og naturlig, bekymrer jeg meg for at han kansje får problemer senere, og da bare har en nyre å ta av..

noen som kjenner yil noen eller har erfaring med dette?

maylen=)

Uff, skjønner at dette er vanskelig og at du er litt urolig. Har dessverre ingen erfaringer å bidra med. Bare håper og tror at dere er i de beste hender og at dette blir godt tatt hånd om når lille barnet kommer ut. Lykke lykke til!!! 

Ingen erfaring med det jeg heller, men skjønner godt at du er urolig! Du kan jo ta en prat med legen så får du nok svar på alt du lurer på :)
Masse lykke til, håper alt er bra med lillegutt :)

Back
Topp