Litt update for de som vil

ORIGINAL: IsThaBeth

Så flott å lese! Virkelig gode nyheter. Håper du nå klarer å se lysere på det, for dette skal gå riktig så bra:)
sign!

Så flott å lese! Virkelig gode nyheter. Håper du nå klarer å se lysere på det, for dette skal gå riktig så bra:)

så godt å høre! virkelig! [:D]

ORIGINAL: Senator Malin

ÅÅÅÅHH!!

Nå fikk jeg tårer i øynene! [:D][:D] Nettopp pga sånne som Nadde jeg vil jobbe med dette [:D]

jeg og ble helt tårevåt!!!! utrolig bra å høre at det går framover! TENK så spennende verden plutselig blei da [:D][:D][:D][:D][:D] vanskelig å se tastaturet her nå, må gå å finne noe kleenex [8D]

[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: smash

Så flott!!!! Flott at han får den hjelpen han trenger!

Ble helt rørt jeg[:D]

Åhhh sitter her med klump i halsen[:)] Fordi jeg er så glad på deres veigne. Så utrolig godt at det går fremover[:D]

Åhhh, så bra!! Det var vikelig gledelige nyheter, skjønner at det føles fantastisK![:D]

Åååh, så fantastisk[:D][:D]

Ble en liten tåre i øyekroken nå. Kan tenke meg hvor deilig det er for Nadde å kunne høre også! Så deilig å få inn så mange inntrykk!

Så godt å høre vennen! Det kan bare gå en vei herfra! Felte en liten tåre her jeg også!

Tusen takk for all støtte, lykke ønsker, klemmer og gledestårer! Dere er en super klembar gjeng som har støttet meg mer enn dere kan ane gjennom dette! Tusen takk!

ORIGINAL: Seemless

Gleder meg på dine vegne! [:)]

Me 2 [:D][:)]

ORIGINAL: IdaK

Så hyggelig å lese! Dette kommer til å gå så strålende, både for han og for dere! [:)]

Det er så godt å lese at dere har funnet ut av hørselsproblemene hans så tidlig. Utrolig viktig!!

Jeg kan fortelle om meg selv da jeg var liten. Jeg fikk nedsatt hørsel på begge ørene da jeg var ganske liten. Mest sannsynlig fordi jeg hadde kikhoste som liten og mange ørebetennelser. Mine foreldre sto å ropte til meg og jeg kunne snu på hodet å si : Sa du noe, mamma?
De trodde ikke at jeg hørte dårlig, bare trodde jeg var en sløv og dum unge som ikke ville høre.
Men da de endelig forsto at jeg hadde nedsatt hørsel fikk jeg satt inn dren, heldigvis, da jeg var 6 år.
Jeg har aldri hørt så mye bråk som den dagen jeg gikk ut i byen etter å få satt inn dren. For meg var det en øyeblikkelig forbedring av hørselen.
Og jeg hørte fuglene, de hadde jeg ikke hørt før...

Back
Topp