litt uff dag i dag

sirimor_til2

Forelsket i forumet
jeg har en utrolig dårlig dag i dag...jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre jeg,er frustert,irritert,sur,lei meg,trist...ja igrunn alt på en gang[:(]jeg gjør ikke annet enn å gråte,villemo har ikke villt høre på meg i dag og kom seg ikke i seng før ni-halv ti!føler meg udugelig som mor og vet ikke om jeg vil ha et barn til alikevell,har bare lyst å komme meg vekk fra alt og alle[:(]...jeg vet rett og slett ingenting i dag!!!noen som har råd for sånne dager??[:(][:(]sorry,dette blei litt klaging,men det er godt å få det ut også[8|][:-]

Det er trist med slike dager... Kanskje det er noe som gnager på deg? Ellers så er det vel bare en slik dag... Prøv og gjør noe godt for deg selv, noe du liker. Kanskje legge deg litt tidlig så du får hvilt godt ut!
Trøsteklem[8|]

PÅ tide med litt avlastning..har du mulighet til å låne ho vekk litt slik at  du får kvilt deg eller brukt litt tid på deg selv?? kan hjelpe utrulig godt på for doke begge å vere litt frå kvarandre..
ellers slike dager pleier gå migande seint og så stuper ein utsleta til sengs og kabber tvert..det ordner seg nok..korleis er forma i dag da???
trøsteklem

Kanskje litt tid for deg selv hadde vært bra for deg???? Ikke noe særlig å bli så sliten som du høres ut nå. Lykke til, og god bedring.

Back
Topp