litt trist

x1xiza

Glad i forumet
Eg får kun NEGATIVE EL tester[&o] merkelig..for eg har hatt litt vondt i sida siste dagene, og det er litt meir slim enn vanlig..Eg er ei kløne på dette med EL eg visst[&o]
Me har kun hatt sex torsdag, lørdag vart berre tull..ein litt for full mann hehe, og hadde sex i natt..Og min mann drar på jobb onsdag[&o] ( borte 14 dager ) kjenner eg stresser litt no, og det er ikkje bra..tviler på at den sitter denne månaden heller[&o] viss me skal gå etter " anna kvar dag regelen" så har me jo tirsdag igjen då men..
vart litt trist eg, og måtte berre få det ut[:(]

Føler med deg[:(] Jeg og lille Frida krysser fingrene for deg
og ønsker deg lykke til[:D][:D][:D]

tusen takk[:)] det kan jo gå då men...har SÅ lyst at det sku gå bra no, er så KLAR som eg kan få blitt..[:)]

Tenker på deg, iza. Prøv å ikke stresse altfor mye, så får du se at det kommer en liten bolle i ovnen snart. Krysser fingrene for deg[:)]

hehe[:D] min mann har fått "pule-permisjon" hehehe[:D] han var akkurat til legen, han har så vondt i ryggen..litt blanding av sex og oppussing av leil. hehe[:D] Så no har me litt betre tid på oss, for han blir heime ei veke til JIPPI!!!!

[:D][:D][:D]

Flott! (ikke fullt så flott att han er dålig i ryggen men...)Nå får dere jo mer tid til å fikse spire! Lykke til med sengevalsen!!!

sex er bra for ryggen seies det jo[;)][;)][;)]

kva heiter barnet ditt MsMaya? [:)]

lykke til med sengevalsen, iza[:)] godt at du får ha han hjemme ei uke til da, skal se at det klaffer denne gangen [;)]

Den var god [:D][:D][:D] Da syns jeg dere skal fortsette med både "bollebaking" og oppussing til det klaffer [:D][:D][:D]

takk takk[;)] no er begge stesøstrene mine gravide, så no er det min tur syns eg[:D][:D][:D]

Masse lykke til, iza[:D] Håper du har el selv om testene ikke viser det... Kan faktisk være slik. Men ellers så kan du prøve andre type tester, eller høre med legen om du kan ta en blodprøve som viser el....

Stor klem, og hygg deg med sengekosen[;)][;)][;)]

Back
Topp