Litt trist...

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Har time til OUL mandag 29. April, om bare 11 dager! (Ja jeg teller ned;) ) har gleda meg veldig til den, men nå kommer samboer å sier at han må reise på jobb neste uke, og blir borte 14 dager!:( så da må jeg flytte ultralyden 1-2 uker senere for at han skal få være med:( han skulle egentlig komt hjem noen dager før, og det hadde passa kjempebra, men så blei det ikke som planlagt DET heller! Veldig slitsomt å ha mann som jobber i nordsjøen når han ikke har fast rotasjon, drittjobb, går ikke an å planlegge noe som helst! Samme med sommerferien vår, sydentur, og ferie til mini i forhold til bhg, ingenting kan han svare på... Lei idag:(

Åå, jeg skjønner at det er kjedelig. Har full nedtelling til ul selv.. Det er ingen du kan ta med deg da, og ikke få vite kjønnet, og så eventuelt bestille privat når han kommer hjem, sånn at dere kan evt få vite kjønnet sammen?
Skjønner du er trist for det... :(

Uff ja skikkelig kjedelig:( har flere som sikkert mer enn gjerne ville vært med, men føler at den første ultralyden er litt spesiell, og at vi burde reist på den og opplevd det sammen:(

Mhm, iallefall når det kan være snakk om 2 uker, det føles jo som en hel evighet!:(

Måtte flytte min ul 1 uke med nr 2 (sykehuset ringte dagen før ul skulle vært) pga sykdom på sykehuset.. det var grusomt nok!! :p

Uff, så kjedelig for deg :(
Du har ikke spurt han hva han synes om at du gjennomfører UL den dagen da?
Jeg spurte min kjære om hva han ville - at jeg skulle vente med UL eller om jeg kunne ta den uten at han var med. (vi bor ikke i samme by enda..)
Da sa han at det var bedre at jeg tok UL alene nå, så kunne vi ta en sammen senere, enn at jeg skulle være bekymret eller lei meg for å måtte vente til han kunne være med. Veldig forståelsesfull kjæreste jeg har da, men kanskje du kunne ta en på forhånd, og utsette den andre timen, så tar dere den sammen når han er tilbake?

Uff, så kjedelig for deg :(
Du har ikke spurt han hva han synes om at du gjennomfører UL den dagen da?
Jeg spurte min kjære om hva han ville - at jeg skulle vente med UL eller om jeg kunne ta den uten at han var med. (vi bor ikke i samme by enda..)
Da sa han at det var bedre at jeg tok UL alene nå, så kunne vi ta en sammen senere, enn at jeg skulle være bekymret eller lei meg for å måtte vente til han kunne være med. Veldig forståelsesfull kjæreste jeg har da, men kanskje du kunne ta en på forhånd, og utsette den andre timen, så tar dere den sammen når han er tilbake?

Spurte han nå, og for han var det helt greit om jeg ville gå uten han:) han mente vi måtte på 3D senere uansett:) men jeg tror heller jeg bare får smøre meg litt ekstra med tålmodighet å vente til han kommer hjem, siden jeg så gjerne vil ha han med:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skjønner godt at du synes dette er trist! Oul er noe vi alle gleder oss utrolig til, helt fra positiv test, og selvsagt ser vi for oss at mannen er med på det. Er jo så koselig en kontroll :)
Må være veldig vanskelig å ha det sånn til enhver tid!
Jeg hadde blitt sprø tror jeg, jeg liker å kunne planlegge i god tid framover!
Får håpe hans arb.situasjon bedrer seg/stabiliserer seg med tiden ;)

Takk for medfølelsen dere;) vi rekker ikke å framskynde timen da han allerede reiser på mandag.. Har ul neste mandag og da har han allerede vært en uke på jobb og har en uke igjen:/ uff ja er ikke noe grett i det hele tatt når han har en sånn jobb, hvordan i alle dager skal vi få det til å gå opp me 2 barn, når det er vanskelig nok med planlegging med 1!

Off, skjønner du synes det er kjedelig ja.. Og skjønner veldig godt du vil ha han med deg!! Når dere først har fått ny time tror jeg at til og med to uker kan gå fort :)

huff da, skjønner at det er kjedelig. Det er ingen andre som kan være med deg da? ellers kan du jo ringe og forklare situasjonen til sykehuset, og høre om det finnes mulighet til å få en time rett etter han kommer tilbake?

Får håpe du får en time straks etter at han er kommet hjem da :)
Lykke til!

Jo har endelig folk som vil være med, men jeg vil jo så gjerne at samboer skal være med:) håper jeg får time med en gang han kommer igjen, og at tiden går foooort!:)

Det ordna seg visst likevel!!:D (ikke for mannen da men) skulle ringe for å bytte timen min til samboeren kom hjem igjen fra jobb, men da viste det seg at gynekologen skulle bort i 2 uker rett før han kommer hjem og at jeg da ville være litt for langt på vei. Så hun dama foreslo at jeg tok den timen på mandag som avtalt, siden man ofte måtte komme tilbake en andre gang(?) og at mannen heller kunne være med da!:) så nå tar jeg med meg mamma istedet, egentlig veldig fornøyd med at jeg slapp og utsette den!;) selvfølgelig kjipt med mannen, men føltes litt lettere siden det ikke var så lett å bytte til han kunne være med likevel;) jipppiii, bare 5 dager igjen!!:)

Back
Topp