Litt trist?

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg så på en tråd på Oktober-forumet der de la ut nyfødtbilder vs 3-4 mnd bilder med mål og vekt. Jeg klarer nesten ikke se på sånn, blir helt rørt og grinete av sånne nyfødtbilder[8|] (dere kan tro hvem som IKKE klarer å de derre Libero-reklamene på TV[8D])

Jeg savner virkelig de to-tre første ukene (hvordan lillegutt var altså, ikke den maltrakterte hormonbomba sippete meg[;)] ) Jeg ELSKET den pittelille kroppen som lå som en liten kanelsnurr på brystkassa mi og gryntet Jeg SAVNER det!
Jeg har også problemer med at klærne blir for små, særlig yndlingsklærne! Vi hadde en pittepitteliten mørkeblå heldress/pysj i str 50 i ull fra Janus som var det første plagget jeg kledde på han på barsel. Vi brukte den masse de to-tre første ukene. Jeg var helt ifra meg når jeg måtte pakke den ned [:(][8|] Tenkte å kanskje la en venninne av meg arve den til sin lille som kommer snart, men jeg vil ikke gi fra meg noe [8|] Det er jo helt surrete å bli lei seg fordi lillegutt vokser [X(] Pappan syns det er superstas med den voksende gutten, og gleder seg masse til han blir enda større. Jeg gleder meg ikke, jeg vil ha en sånn liten, herlig bylt som bare kooooser med mamman sin. Jeg føler også et lite stikk av misunnelse på folk rundt meg som nettopp har fått sine nyfødte [8|] *skamme seg* [>:]

Misforstå meg rett, det er jo kjempegøy å følge utviklingen hans. Det første smilet var jo helt fantastisk, og vi jobber hardt med å få frem latteren. Nå tar han etter leker, prater og bubler, smiler, kjefter på mamman sin og viser sin stooore glede når jeg titter over sprinkelsengkanten
Meeeeen..... jeg savner den første tiden uansett...

Jeg tror jeg må få meg ti sånne små nyfødte til.....[;)]

Helt enig! sååå små, gryntende vesener. Så på videoer jeg tok opp på sykehuset og herregud for en forskjell!

Skal ikke ha flere selv, men håper det ikke blir så sinnsykt mange tiår til jeg blir tante og kan snylte på andres nyfødte babyer og lever dem tilbake når de skriker eller driter. Hehe[8D]

Gud bedre, jeg må si meg totalt uenig!

Jeg elsker det at hun nå blir større og større, og mer og mer uavhengig. Syns det er nydelig å kunne legge henne fra meg og ha litt alenetid!

ORIGINAL: Kleo79

Jeg elsker det at hun nå blir større og større, og mer og mer uavhengig. Syns det er nydelig å kunne legge henne fra meg og ha litt alenetid!

AMEN,hehehe [8D]

Jeg er både enig og uenig! Savner den lille bylten vår, men er så utrolig godt å se han vokse og se hvordan han reagerer når han ser meg[:D]

Enig i den, hehe[8D]

Så enig så enig! Ja, de er søte når de er bittesmå, altså... men SÅ mye bedre jo større de blir!!!!

hehe di er fantastiske når di er sånn små nyfødte dovendyr<3
det der helt nyfødte går fooooort over da!
men jeg er mer gla i 'toddler-tia'' enn babytia jeg:)
så jeg er kjempeglad han blir større og mere selvstendig!
fra 8 mnd og til rundt 2 år er di helt utrolig søte hehe
SELVSAGT søte både før og etter det og altså hehe,
men for eks alvajenta mi er blitt sjikkelig stor jente nå!
det er litt rart, men hun sier mye morsomt da hehe

Jeg tror det har veldig med hvordan man hadde det i den tida! Jeg vet mange hadde det tungt, og det gjør nok at man setter pris på at de blir større. Jeg hadde det helt fantastisk i den tida[:D][:D], ingen våkenetter, ingen magetrøbbel, ingen ammeproblemer (jeg har alltid delammet, men ser ikke på dette som et problem), bigtime morsfølelse fra første stund. Jeg har fortsatt en utrolig snill gutt, og jeg koser meg fortsatt kjempemye [:D]

Om 3 mnd ser jeg nok tilbake til bilder fra tiden NÅ, og tenker; guuuuuud så liten og søøøøt han var [:D][;)]

jo jeg er litt sånn som deg. Men med storesøster var det skikkelig ille, og jeg klarte ikke gi fra meg noen av hennes klær. Med mindre det var noe hun hadde arvet, de kunne jeg gi videre.

Kan tenke deg det var en del kartonger vi har drasset med oss på hvert flyttelass,. Måtte til og med la egne klær, sofa og vaskemaskin være igjen i Irland for å få med alle klærne hennes (vi prøvde jo litt på lillesøster, men ikke sånn veldig, så det var jo ikke i tankene våres i det hele tatt at noen andre skulle trenge de). Men NÅ så beholder jeg kun sånn absolutt favoritt klær, alt annet må jeg la gå videre [&o]

Kjenner godt til den følelsen[:)] Var fast bestemt på at det ikke skulle bli flere etter lillebror. Men nå er jeg altså ikke sikker mer[:D]

Blir helt mammarørt her, så MÅ bare vise bilde av denne pittepittelille 12 dager gamle karen i knøttelitn ullpysjen sin og altfor store sokker på *smelt og savn*

Så nydelig liten tass, jeg forstår deg godt jeg[:)][:)]. Jeg også savner den tiden selv om det var en del styr, og jeg blir litt trist og lei når jeg tenker på at dette var siste gangen. Har dessverre ikke hus stort nok til flere, og siden vi ikke ønsker å flytte, så må det holde med de tre barna vi har fått.

Jeg savner på en måte den aller første tiden, hvor hun sovnet i flere timer på brystet og var så utrolig avhengig av meg. Det var en bra følelse å kjenne at hun trenger meg. Det gjør hun jo selvfølgelig nå også, men ikke på samme måten lenger.

MEN, jeg synes likevel det er kjekkere nå, som jeg kan legge henne fra meg, hun kan "leke" med seg selv og jeg har lært henne å kjenne.

Vi hadde masse startproblemer, men åååååh, jeg savner den bittelille nyfødte jenta mi!! Det har gått så skremmende fort, og jeg føler at jeg mistet en del av kosen den første tiden pga. ammeproblemer. Herlig å se henne utvikle seg, og kjempedeilig at hun endelig sover på natta og er litt mer selvstendig. Men jeg får helt klump i halsen av å se på nyfødtbilder og filmer, og det er like trist hver gang hun vokser ut av en klesstørrelse[8D] Tiden kunne gjerne gått litt saktere[;)]

Back
Topp