Jeg så på en tråd på Oktober-forumet der de la ut nyfødtbilder vs 3-4 mnd bilder med mål og vekt. Jeg klarer nesten ikke se på sånn, blir helt rørt og grinete av sånne nyfødtbilder[8|] (dere kan tro hvem som IKKE klarer å de derre Libero-reklamene på TV[8D])
Jeg savner virkelig de to-tre første ukene (hvordan lillegutt var altså, ikke den maltrakterte hormonbomba sippete meg[;)] ) Jeg ELSKET den pittelille kroppen som lå som en liten kanelsnurr på brystkassa mi og gryntet
Jeg SAVNER det!
Jeg har også problemer med at klærne blir for små, særlig yndlingsklærne! Vi hadde en pittepitteliten mørkeblå heldress/pysj i str 50 i ull fra Janus som var det første plagget jeg kledde på han på barsel. Vi brukte den masse de to-tre første ukene. Jeg var helt ifra meg når jeg måtte pakke den ned [:(][8|] Tenkte å kanskje la en venninne av meg arve den til sin lille som kommer snart, men jeg vil ikke gi fra meg noe [8|] Det er jo helt surrete å bli lei seg fordi lillegutt vokser [X(] Pappan syns det er superstas med den voksende gutten, og gleder seg masse til han blir enda større. Jeg gleder meg ikke, jeg vil ha en sånn liten, herlig bylt som bare kooooser med mamman sin. Jeg føler også et lite stikk av misunnelse på folk rundt meg som nettopp har fått sine nyfødte [8|] *skamme seg* [>:]
Misforstå meg rett, det er jo kjempegøy å følge utviklingen hans. Det første smilet var jo helt fantastisk, og vi jobber hardt med å få frem latteren. Nå tar han etter leker, prater og bubler, smiler, kjefter på mamman sin og viser sin stooore glede når jeg titter over sprinkelsengkanten
Meeeeen..... jeg savner den første tiden uansett...
Jeg tror jeg må få meg ti sånne små nyfødte til.....[;)]
Jeg savner virkelig de to-tre første ukene (hvordan lillegutt var altså, ikke den maltrakterte hormonbomba sippete meg[;)] ) Jeg ELSKET den pittelille kroppen som lå som en liten kanelsnurr på brystkassa mi og gryntet
Jeg SAVNER det! Jeg har også problemer med at klærne blir for små, særlig yndlingsklærne! Vi hadde en pittepitteliten mørkeblå heldress/pysj i str 50 i ull fra Janus som var det første plagget jeg kledde på han på barsel. Vi brukte den masse de to-tre første ukene. Jeg var helt ifra meg når jeg måtte pakke den ned [:(][8|] Tenkte å kanskje la en venninne av meg arve den til sin lille som kommer snart, men jeg vil ikke gi fra meg noe [8|] Det er jo helt surrete å bli lei seg fordi lillegutt vokser [X(] Pappan syns det er superstas med den voksende gutten, og gleder seg masse til han blir enda større. Jeg gleder meg ikke, jeg vil ha en sånn liten, herlig bylt som bare kooooser med mamman sin. Jeg føler også et lite stikk av misunnelse på folk rundt meg som nettopp har fått sine nyfødte [8|] *skamme seg* [>:]
Misforstå meg rett, det er jo kjempegøy å følge utviklingen hans. Det første smilet var jo helt fantastisk, og vi jobber hardt med å få frem latteren. Nå tar han etter leker, prater og bubler, smiler, kjefter på mamman sin og viser sin stooore glede når jeg titter over sprinkelsengkanten

Meeeeen..... jeg savner den første tiden uansett...
Jeg tror jeg må få meg ti sånne små nyfødte til.....[;)]