litt trist...

MNJ

Elsker forumet
...fordi jeg er i min 2 pp.
og det er så tåpelig, jeg vet det, for det er jo ingenting egentlig. men jeg lengter så masse etter å bli gravid!
og i kveld ble alt forsterket fordi jeg fikk vite at ei veldig god venninne er gravid igjen.
jeg vil også!!![:(]

*håper på en augustbaby*

Hei vennen!

Det er ikke dumt altså...vi håper jo like mye i hver periode. Og selv om vi vet innerst inne at det kan ta tid, så er det skuffende.

Jeg VET at jeg blir lei meg når mensen kommer, og synes det er helt naturlig, og jeg er bare i 1 pp. VIL jo at det skal klaffe med en gang!

Ønsker deg lykke til, og håper det klaffer fort.

Sender en trøsteklem!

M

Heisann!

Huff, føler så med deg.. [:(] Er så mange her også som blir gravide i hytt og gevær.. Unger som kommer på samlebånd nesten. Er litt trist ja.. [&o]

Men det er liksom ikke noe annet å si enn at man må holde motet oppe!
Føler med deg, og vil ønke deg lykke til med prøvingen videre.

Klem fra meg!

Det er helt okei å bli trist.
Syns også de første månedene var verst nesten, for man bygger opp så sinnsykt mye spenning og forventninger rundt det hele. Så når tanta kommer blir man knust.
Man tar nederlaget bedre å bedre.
Noe jeg har lert etter 20 mnd med prøving.[>:]
Forhåpentligvis klaffer det for dere snart.
Du har statistikken på din side, å de aller fleste trenger ikke mange månedene før det klaffer.

Må bare prøve å tenke positivt.
Ønsker dere all lykke til, å krysser fingrene for at det blir klaff denne pp[:)]

20 pp for dere,susie? Huff! Skal ha TTR i morra,og kjenner den er godt på vei![:'(][:@][:(] Skal jo nesten ikke klage når dere har holdt på så lenge,men det er bare sååå skuffende hver gang!! [&o] Til og med samboeren begynner å bli seriøst bekymret nå..[&o]

Back
Topp