Litt trist

Ulve~Mamma

Elsker forumet
I morgen begraves en god venn av meg som gikk brått bort i forrige uke pga diabetes..
Men han begraves sørpå og vi har ikke hatt råd til å reise nedover.. Jeg skulle ønske vi kunne være der og si farvell.

Tusen takk Tengla!

Er så ergelig når man ikke kan dra, jeg får litt dårlig samvittighet egentlig.
Så bvlir jeg litt sånn.. hva skal jeg gjøre da? Er så vanskelig å få "closure" uten begravelse..

ORIGINAL: Vugge

Uff, så trist![:(]

Miste venner er så vondt. Men kanskje du kan ta deg en tur på den tiden han skal gravlegges og minnes han på egen hånd? Ned til sjøen for eks og ta med deg en rose eller noe sånt..
Håper dagen i morgen går greit etter forholdene.. Masse klemmer til deg!!

Var fint skrevet.... Klemmm

ORIGINAL: Vugge

Uff, så trist![:(]

Miste venner er så vondt. Men kanskje du kan ta deg en tur på den tiden han skal gravlegges og minnes han på egen hånd? Ned til sjøen for eks og ta med deg en rose eller noe sånt..
Håper dagen i morgen går greit etter forholdene.. Masse klemmer til deg!!

Tusen takk vugge. Det var en god idè, det hadde jeg ikke tenkt på!

kanskje jeg baker cupcakes eller noe. han hadde jo tross alt bursdag i morgen egentlig.

Noen som har tips til hva man kan skrive på et kort til ham?
En bekjent er så snille at de skal gi blomster med et lite kort fra oss i morgen, men tenkte jeg måtte finne på noe kjempefint å ha på det!

så utrulig trist!! [&o]

sender deg maaange trøsteklemmar eg!!

Det er vasnkelig å vite kva ein skal skrive i eit kort, men er kortet til hans familie ville eg bare skrevet at eg kondolerer så mye ol.. Det værste for oss når vår far døde mars i fjor var mennesker som ungikk å si dette siden dei ikkje visste kva dei skulle si til oss. Er kortet til han, ville eg skrevet noe fra hjertet og fått noen til å legge det ved graven hans, det er og en fin måte å få avsluttet det på. Lykke til med i dag, slike situasjoner er så utrolig triste..  

Tusen takk Vugge for det flotte diktet! Jeg laget en vri på det, og syns det ble kjempeflott. Han lyste virkelig opp våre liv i alle fall! :)

Det ble et personlig kort til jørgen som blir med ham i dag. Var kjempetungt bare å få sendt diktet/ordene avgårde, og tårene bare spruter her. Men jeg skal bare ta meg litt sørgetid i dag, så skal jeg heller fokusere på det positive. Det vet jeg vennen min hadde satt pris på, for han var en GLAD gutt!

Oh, så leit å miste en god venn så tidlig! Ønsker deg alt godt i dag og en stor trøsteklem fra meg! Det er jo alltid trist å miste noen en er veldig glad i!

Back
Topp