litt trist idag..lang

zoe

Glad i forumet
burde vel igrunn skreve på bokmål for at folk skal gidde å lese, men kom ikkje på det før eg va ferdig å skrive..såå.. sattse på nåken gidd å lese[:)]

ja, nå sitte eg igrunn her å synst synd i meg sjøl.

Sambo jobba i nordsjøen, men har ikkje fast turnus, så han visste ikkje om han skulle jobbe i jula.
Men så måtte han på jobb i slutten av november og kom heim 14.des, så da va eg jo sikker på at han vart heime i jula.
(han jobba 2 veke på og 4 veke av, men dei kan ringe han ut etter kun 2 veke heime)

Så han kom altså heim på mandag. Og no ikveld var vi tenkt på julebord. Imorra skulle vi reise å høgge juletre. Mandag skulle vi kjøpe julegave til snuppa, tirsdag handle inn alt godt til jul og onsdag berre kooose oss - før vi reise til mine foreldre på julafta.

Meeeen, sånn gikk det altså ikkje, Han fikk tlf igår fra jobb, etter kun 5 daga heime at han må på jobb igjen. Heilt til 2.januar.[:(] Så han reiste i dag tidlig.

Veit jo at vi må rekne med at han må jobbe i julene av og til, men eg va så lite forberedt på det sia han har vert på jobb heile desember.
Hadde forstått det sånn at om dei ringe iløp av dei første 2 vekene hans heime, så har han lov til å sei nei til å reise på jobb.
Men igår kunne dei altså opplyse om at dei kunne sende han på jobb akkurat når det passa dei, så lenge det va krise![:'(]

Så da sitte vi her aleine da. Inegn julebord ikveld. Imorra blir det ikkje juletrehogging - men blir vel kjøpt et tre.
Mandag må eg få nåken til å passe snuppa så eg kan handle juelgave til ho.
God mat og kosing på onsdag skal nok eg og snuppa få til aleine, men ville jo helst hatt sambo her![:(]

jah.. da har eg fått klaga litt!
E jo igrunn verst for sambo..

Uff, ser at den er kjip ja[&:]

huff, det skjønner jeg ble kjipt ja!
sender dere en god klem alle 3 jeg [:D]
håper jula blir fin allikevel

Huff, så kjedelig! Håper iallefall du har noe familie rundt deg, sånn at det blir en god julefeiring likevel [;)]

Sååå kjipt da.. Ekstra kjipt i en slik høytid. Men som du sier, er det nok verst for din sambo ja. Du får prøve å ikke tenke på det, og heller kose deg med jenta di.

Forstår at du syntes det er trist,men er jo ikke så mye å få gjort noe med-dessverre.
jeg har ingen mann jeg da,men jeg og minsta skal feire jul alene,å jeg tror det skal bli koselig [:)]

kan du ikke ta med deg jenta di på julegavehandel?

Skjønner godt at dette er trist.
Samboeren min er sjømann...

Man kan fint takle å feire jul alene med barna mens partneren er på jobb....
Det man takler dårlig er overraskelsen[&o] Slike ting vil man jo være forberedt på.
De som ringte viste nok også at det ikke er lett å få folk ut i jula...

Håper dere får en fin jul alikevel.[:)]
....Og dere kan jo ta en skikkelig kosekveld når han kommer hjem igjen? Åpne noen gaver da gjerne?[:)]

ORIGINAL: murmelmy

Forstår at du syntes det er trist,men er jo ikke så mye å få gjort noe med-dessverre.
jeg har ingen mann jeg da,men jeg og minsta skal feire jul alene,å jeg tror det skal bli koselig [:)]

joda, men skal handle til ho, og da blir det ikkje så spennande om ho har vert med å kjøpe det[;)]

ORIGINAL: Ljiljana

Sååå kjipt da.. Ekstra kjipt i en slik høytid. Men som du sier, er det nok verst for din sambo ja. Du får prøve å ikke tenke på det, og heller kose deg med jenta di.

ORIGINAL: zoe

joda, men skal handle til ho, og da blir det ikkje så spennande om ho har vert med å kjøpe det[;)]

trodde kanskje hun var så liten som i aventaren din[:D]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Skjønner godt at dette er trist.
Samboeren min er sjømann...

Man kan fint takle å feire jul alene med barna mens partneren er på jobb....
Det man takler dårlig er overraskelsen[&o] Slike ting vil man jo være forberedt på.
De som ringte viste nok også at det ikke er lett å få folk ut i jula...

Håper dere får en fin jul alikevel.[:)]
....Og dere kan jo ta en skikkelig kosekveld når han kommer hjem igjen? Åpne noen gaver da gjerne?[:)]

ja, det va overraskelsen som var verst.
hadde han fått bessjed i begynnelsen av desember at han skulle jobbe i jula så hadde det vert greit. Vi veit jo at med denna jobben blir det jobbing i jula av og til.

Men om vi visste det, så kunne vi planlagt litt, og gjort ting menst han var heime.

Han fikk plutselig en tlf menst eg var på jobb igår.

Meg og snuppa skal nok kose oss ja.
Og har nåken gava vi skal spare til sambo kjem hiem.

Også gav eg og sambo julegavane til kvarandre igår kveld.
Fikk speilrefleks kamera![:D]

gammelt bilde det ja! Ho blir 3 år i februar![;)]

hadde ho vert så liten skulle det nok gått greit ja![:D]

off, mannen min jobber også ute og kan bli ringt ut etter 5 dager hjemme.. han kom også hjem 14.desember, og jeg har virkelig ingen problemer med å sette meg inn i at dette er TRIST for deg altså! vi har DE planene for jula nå, mest fordi de indirekte sa til han at det var flaks han fikk reise ut første halvdel av desember siden han ville være hjemme i jula, så vi har regnet med at han fikk være hjemme.. så om de hadde ringt han ute, hadde masse gått i vasken altså. jeg har et superforhold til jula da, og elsker virkelig alt som har med det å gjøre, men han hører jo også med i juleplanene! så skjønner at det ødelegger litt for deg! men prøv det du makter og har å kose deg med snuppa og familien:) håper det blir en nydelig jul for dere! tenker på dere:)

gammelt bilde det ja! Ho blir 3 år i februar![;)]

hadde ho vert så liten skulle det nok gått greit ja![:D]

haha tenkte bare at hvorfor i all verden kan hun ikke ta med seg babyen på julahandel???

Men selvfølgelig en 3 åring er noe annet,får håpe du finner barnevakt og at dere får en fin jul alikevel.

så trist å lese...[:(]
alle skal ha det fint i jula..

ORIGINAL: lykkeligemeg

off, mannen min jobber også ute og kan bli ringt ut etter 5 dager hjemme.. han kom også hjem 14.desember, og jeg har virkelig ingen problemer med å sette meg inn i at dette er TRIST for deg altså! vi har DE planene for jula nå, mest fordi de indirekte sa til han at det var flaks han fikk reise ut første halvdel av desember siden han ville være hjemme i jula, så vi har regnet med at han fikk være hjemme.. så om de hadde ringt han ute, hadde masse gått i vasken altså. jeg har et superforhold til jula da, og elsker virkelig alt som har med det å gjøre, men han hører jo også med i juleplanene! så skjønner at det ødelegger litt for deg! men prøv det du makter og har å kose deg med snuppa og familien:) håper det blir en nydelig jul for dere! tenker på dere:)

ja, det va jo grunnen til at eg blei ganske overraske da dei ringte. For da sambo sa ja til den turen i starten av desember, så gjorde han jo det fordi det sa at da slapp han ut i jula. For dei kan som sagt ringe han når dei vil, men før det har gått 2 veke heime, kunne han heilt fint sei nei.

Men dei "glømte" jo å sei det at dersom det vart krise så gjaldt ingenting av det her lenger!

Back
Topp