Litt trist i dag

utolig trist og lese...

kjenner følelsen godt. har en mistet mammaen min for 9 år siden og min bror for 1 år siden og e så utrolig lei meg og for at ikke de får treffe og se marcus vokse opp...

[:(][:(][:(]

ORIGINAL: squat

så utrolig trist, sender deg en kjempegod klem[:)]

Huff så trist[:(][:(][:(]

uff, så trist [:(]

Kjempe trist [:(] Sånne ting glemmer man aldri og spesielle dager vil alltid være litt tunge.. [&o]

*trøsteklem*

ORIGINAL: blomsten min

Så veldig trist...! Hva skjedde egentlig? (om du ikke vil fortelle trenger du ikke)

Får tårer i øynene over oldefaren til J også.. Var så ille gla i henne og gledet seg til vi skulle få en liten til... men så langt kom vi ikke[X(] Vet det ikke er helt det samme... men sånt er ikke morsomt[&o]

*Kosepåhissigproppen*

Hun fikk hjerneblødning på torsdagen og falt om i buyikken der hun gikk på folkehøyskole.
På fredagen ble det konstantert null hjerneaktivitet og mamma og pappa valgte da å skru av respiratoren.

ORIGINAL: annelis

ORIGINAL: squat

så utrolig trist, sender deg en kjempegod klem[:)]

så trist   

stor trøste klem til deg

ORIGINAL: Rebecca85

Kjempe trist [:(] Sånne ting glemmer man aldri og spesielle dager vil alltid være litt tunge.. [&o]

*trøsteklem*

Så trist vennen! Du får nok besøkt graven hennes en annen dag, og jeg er sikker på at søsteren din hadde forstått at du ikke kunne komme.

Stor klem til dere begge!

Så trist[&o]Dra på graven når du kan du,det viktigste er ikke når man er der,men at man er der (selv om jeg forstår hva du mener)

Back
Topp