Litt trist etter tidlig UL

kattungen

Glad i forumet
Hadde en UL i dag og er flyttet tilbake til 5+4, dvs to dager bakover. Skal ha en ny på fredag, da er jeg etter ny regning 6+0. Håper alt viser seg å være bra da, for jeg var overhodet ikke forberedt på 2mm langt embryo uten synlig hjerteslag i dag :(
 
Veldig trist at du ikke fikk se et bankende hjerte idag.. Håper inderlig du får det på fredag! Hvorfor hadde du ul idag også? Ser du allerede stod på fredag på ul-listen..
 
Hadde UL i dag fordi jeg har hatt smerter, og hadde et svangerskap utenfor livmoren i desember. Smertene gjorde meg veldig bekymret, og jeg fikk komme inn for å se om alt var i livmoren :)
 
Krysser fingrene for at alt er bra på fredag! Fikk du vite grunnen til smertene?
 
Nei :/ Og i dag har jeg begynnende menssmerter og færre symptomer enn jeg hadde for et par dager siden :(
 
Det går nok så bra skal du se, bare prøve å tenkte positivt :)
Så får du jo komme inn om to dager å sjekke igjen :)
Sender deg en STOOOOR KLEM :smiley-angelic003
 
huff, skjønner at det er kostbar tid for deg, men GRATULERER! De fant et embryo inni der :-D Ingenting er bedre enn det! :)
 
Takk for alle gode tanker <3 Jeg er fortsatt veldig bekymra, spesielt fordi symptomene liksom har dabbet litt av, og jeg gruer meg veldig til UL på fredag. Håper det bare har vært en feilregning fra min side, at jeg hadde EL seinere enn jeg trodde, men jeg er fortsatt redd for at noe har gått galt :(
 
Takk for alle gode tanker <3 Jeg er fortsatt veldig bekymra, spesielt fordi symptomene liksom har dabbet litt av, og jeg gruer meg veldig til UL på fredag. Håper det bare har vært en feilregning fra min side, at jeg hadde EL seinere enn jeg trodde, men jeg er fortsatt redd for at noe har gått galt :(


Ikke uvanlig at det svinger litt med formen. Prøv ikke bekymre deg. Det kommer til å gå bra :)) krysser fungerende for deg og den lille i magen!



Venter en liten engel i september 2013 <3
 
Her kommer symptomene som de selv vil.. I går merka jeg ingenting anna enn at puppa begynner å bli vonde, i dag er jeg kvalm også.

Krysser fingrene for at alt er bra
 
Back
Topp