Litt trist, egentlig...

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN  Skjønner at det er litt kjipt da... Spesielt at mamma`n din hadde glemt det, det er jo ikke greit [&:] Men kos deg masse med lille prinsen din du [:)] Så kan du jo kose deg med tv og litt snop i kveld om du ikke vil invitere noen! Håper værtfall dagen og kvelden blir bedre [:)] Bursdagsklem [:)]

Gratulerer så kjempemasse med dagen

Jeg forstår veldig godt at du blir litt trist da ja...
Men jeg er litt enig med en del over her at du skulle prøve å invitere noen av familie og/eller venner i dag eller i løpet av helgen...

Men håper nå uansett du får en fin dag og koser deg sammen med mini[:D]

sender deg mange bursdagsklemmer[:D]

Sånn, da har jeg vært på butikken og handlet for helgen. Slo til med en iskaffi og sportlunch til frokost [8D]
I kveld kommer bestevenninnen min å lager middag til meg, så det blir koselig! Har egentlig ikke behov for noe mer enn det!
Er jo snart morsdag, så da kan sambo få dulle litt med meg[:D] (hvis han husker det[;)] )

Ellers så er jeg egentlig i veldig godt humør nå! William er bare helt herlig og smiler til meg bare jeg ser på han. Verdens beste gave!

Nå skal jeg fortsette bursdagen med å betale NRK lisensen[:'(] og andre regninger....

Takk for gratulasjonene, jenter. dere er herlige!!

Aleine på bursdagen din???! Dakaaaar![&o] *klemmepå*

Jeg hadde også grene![8|]

Du kan jo bare ta å ringe noen i familien eller venner, du maser jo ikke, det er jo bursdagen din!![:)][:)]

*masse klemmer*

ORIGINAL: Novemberstjerne

Sånn, da har jeg vært på butikken og handlet for helgen. Slo til med en iskaffi og sportlunch til frokost [8D]
I kveld kommer bestevenninnen min å lager middag til meg, så det blir koselig! Har egentlig ikke behov for noe mer enn det!
Er jo snart morsdag, så da kan sambo få dulle litt med meg[:D] (hvis han husker det[;)] )

Ellers så er jeg egentlig i veldig godt humør nå! William er bare helt herlig og smiler til meg bare jeg ser på han. Verdens beste gave!

Nå skal jeg fortsette bursdagen med å betale NRK lisensen[:'(] og andre regninger....

Takk for gratulasjonene, jenter. dere er herlige!!

så koselig at bestevenninnen din kommer og lager middag da[:D] da blir det nå litt bursdag[:)]

blir nok en koselig kveld :-) venninna mi ringte å sa at hun tar med bonusdatteren til si søster, så blir ikke heeelt jentekveld, men hun kan ikke akkurat la ho være aleine... ho kommer med bussen til henne i kveld. :-) Så har vi en barnepike til mini ;-)

Gratulerer så mye med dagen!! [:)][:)][:)]

Jeg er også litt sånn at jeg ikke tør å invitere noen hjem eller med på cafe i frykt for at de føler seg forpliktet til å komme. Men etter jeg fikk lillemann og tvingte meg selv til å invitere venner og familie for at han skulle få hilse på noen andre enn meg og faren så oppdaget jeg at de fleste bare satt å ventet på en invitasjon, og følte at de ikke ville presse seg på og forstyrre vår nye familie. Så jeg synes ikke du skal være redd for det [:)]

Back
Topp