Litt trist, egentlig...

MamsTW

Gift med forumet
Sitter her med William og nyter stunden med han, men kjenner at dagen i dag hadde det vært litt koselig å ha sambo hjemme...

Jeg har bursdag i dag og syns egentlig den dagen ikke er stort å feire, men merker at når en sitter nesten aleine så er det litt trist.. Familien min er ikke sånn at de kommer på besøk uten at de er invitert. Jeg har ikke invitert noen da jeg tenker at "alle" er jo for opptatt på fredager til å ville komme her. Vil ikke mase på noen.

Sambo fikk snike seg til å ringe meg i dag tidlig. Han er på HV øvelse og farter rundt i skogen og har ikke mobil. Han hadde pakket inn 3 gaver til meg før han reiste, så de har jeg åpnet :-) Fikk det jeg har gnålt om at jeg trenger! En askebøtte, håndmikser med stativ og stavmikser med fult av utstyr til :-) Fikk en supergod parfyme av bonusdatter.

Da jeg hadde sagt hadet til sambo og lagt på tlf så rant bare tårene.. Er d mulig å være så tåpelig?!?! JEEEZ!
hehe, jaja... skal på butikken i dag og så skal jeg på gullsmeden å kjøpe noe fint til meg og så skal jeg på Bleieboden å kjøpe noe fint til William :-)

Ha en fin dag mine damer!

fØRST OG FREMST!!!

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN

Skjønner det suger hesteræv ja,men så kos at samboern din hadde noen overraskelser på lur da.
Håper du får en flott dag læll [:D]

skjønner deg veldig godt jeg altså. Men hvorfor trur du at du maser på familien din om du inviterer dem i bursdag?? det vil de sikkert syns er koselig[:)] Spise kake, drikke kaffe og snakke litt. Og ikke minst hilse på lillemann[:)]

Så godt at samboeren din sneik seg til å ringe til deg, og at han hadde ordnet så fine gaver[:)] Kos deg med shopping. Terapi for en trist sjel[;)]

Edit: Glemte jo det viktigste: GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!!!!!  Håper den blir bedre enn du trur[;)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

fØRST OG FREMST!!!

Skjønner det suger hesteræv ja,men så kos at samboern din hadde noen overraskelser på lur da.

sign!! [;)]

Gratulerer så mye med dagen!

Håper du får en fin dag åkke som [:)] Du får feire med damene her inne [;)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

skjønner deg veldig godt jeg altså. Men hvorfor trur du at du maser på familien din om du inviterer dem i bursdag?? det vil de sikkert syns er koselig[:)] Spise kake, drikke kaffe og snakke litt. Og ikke minst hilse på lillemann[:)]

Så godt at samboeren din sneik seg til å ringe til deg, og at han hadde ordnet så fine gaver[:)] Kos deg med shopping. Terapi for en trist sjel[;)]

Edit: Glemte jo det viktigste: GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!!!!!  Håper den blir bedre enn du trur[;)]

Jeg har alltid vært redd for å forstyrre folk og er redd de sier ja til noe som de egentlig ikke har lyst til. De er omtrent ikke på besøk til oss uansett. Bare vi som er hos de. Ene svogeren min har ikke sett mini enda! og de bor bare noen hundre meter fra oss!

Mamma og pappa er på shopping i krsand i dag. Mamma hadde glemt at bursdagen min var i dag. Hun fikk så dårlig samvittighet at jeg fikk 300 kr ekstra i bursdagsgaven min :-) og to flaxlodd med gevinst på.

Jaja, jeg og mini får det nok helt topp! Han sov fra 22.30 til 08.30 i dag, så jeg rakk å dusje og sitte på gulvet som en unge å åpne gaver :-)

ORIGINAL: Novemberstjerne

ORIGINAL: SistemannIMagen

Jeg har alltid vært redd for å forstyrre folk og er redd de sier ja til noe som de egentlig ikke har lyst til. De er omtrent ikke på besøk til oss uansett. Bare vi som er hos de. Ene svogeren min har ikke sett mini enda! og de bor bare noen hundre meter fra oss!

Mamma og pappa er på shopping i krsand i dag. Mamma hadde glemt at bursdagen min var i dag. Hun fikk så dårlig samvittighet at jeg fikk 300 kr ekstra i bursdagsgaven min :-) og to flaxlodd med gevinst på.

Jaja, jeg og mini får det nok helt topp! Han sov fra 22.30 til 08.30 i dag, så jeg rakk å dusje og sitte på gulvet som en unge å åpne gaver :-)

ånei[&o] jeg hadde blitt super lei meg om MAMMA glemte bursdagen min[:-][&o] Men jeg er sikker på at de vil syns det er koselig om du inviterte i bursdag[:)] Kanskje du kan bake ett par kaker og ha en liten feiring på søndag?[:)]

Vil i hvertfal ønske GRATULERER MED DAGEN!! Skjønner godt at det er dritt å sitte alene uten samboer altså!! men kan du ikke ringe noen venner eller noen i familien og invitere dem over? Du skal ikke se bort i fra at det sitter noen du kjenner som bare venter på en invitasjon[:)]

Gratulerer så masse med dagen!!! Og ang. det å grine - mannen jobber innimellom i nordsjøen, og selv om man liksom skal bli vant til det, så griner jeg like mye HVER gang [8D] Så at du griner for at han ikke er der når det er bursdagen din - dét forstår jeg!!! [:D][:D][:D]

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE MED DAGEN!

Håper dagen ikke blir så ille, å at noen stikker innom![:)]

Å kjempefine gaver du har fått![:)]

gratulerer så masse med dagen! håper den blir fin, selv om din kjære ikke er hjemme! [:)]

ORIGINAL: Gullgrisens 2gull

Gratulerer så mye med dagen!

Håper du får en fin dag åkke som [:)] Du får feire med damene her inne [;)]

ORIGINAL: MilliVanilli

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE MED DAGEN!

Håper dagen ikke blir så ille, å at noen stikker innom![:)]

Å kjempefine gaver du har fått![:)]

Gratulerer så mye med dagen!!!

Håper du får det litt bedre ut over dagen, eller at noen kommer på overraskelsesbesøk til deg. [:)]

Gratulera med dagen =)

Synd at sambo ikkje kan v der med deg, men får trøsta deg med at dåka får ta igjen da tapta når han kjeme heim igjen[8D]

klem[:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

fØRST OG FREMST!!!

så kjedelig å sitte aleine på bursdagen, men du kan jo feire bursdagen din når mannen din kommer hjem igjen f.eks. Send melding/e-post eller legg i postkassen med invitasjon nå så har du noe å se fram til. Men jeg skjønner at det er jo først og fremst at du sitter aleine i dag som er trist. [&:]

Gratulerer med dagen, og feir den med en film foran tv i kveld. Kanskje du skal lage deg pizza, bare for deg[:D]

Back
Topp