Litt trist da

• Trådstarter Trådstarter Turid-Laila
  • Opprettet Opprettet
T

Turid-Laila

Guest
Men i det siste har Mina når det begynner å nærme seg 12 tiden på dagen bli ganske lei. Hu gråter ofte, er overtrøtt som bare pokker, men klarer ikke helt å finne roen, er sulten hele tiden. Kan fint gå 1,5 time før hu er sulten igjen... Og hu skriker som bare det, hjelper å gå tur, men det klarer jeg ikke hele dagene akkurat. Jeg og søstera mi gikk tur i 2 timer i dag, og det syns jeg var lenge nok. Skal jo tross alt få gjøre ting hjemme også...

Hu får siste måltid med MM ca 1800 tiden. Klokka 2000/2030 får hu nesten 200 ml med MME, og da virker hu mye bedre. Da kan jeg faktisk legge hu ned i senga si og hu smiler, sovner selv og sover til 0730/0800 (ca), med unntak av at jeg må gi smokken ett par ganger om natta da [:)] 

Jeg vet det ikke er noe jeg har spist, for har holdt meg til det samme hele tiden. Med Ronja forsvant næringa i melka da, så dermed gikk jeg fullt til MME med hu. Tenkte å gå innom HS i morgen en tur å høre.

Hu reagerer veldig fint på MME og hu har bæsjebleie hver dag. Har gitt hu til tider mer enn en flaske, når hu ikke virker fornøyd med MM.

Nei... Mannen sa at jeg kanskje burde prøve en dag med MME heller, så får jeg pumpe meg den dagen heller, sånn at vi får se. For kjenner når klokka er etter 1200 er alt mye mer stress. Og jeg syns jo bare synd på Mina også..

Ja..

Prøv en dag med MME, bare for å se..?
Ja, det er trist, men må du så må du.. Lillemor må jo være mett og fornøyd, og mor kan ikke stresse med detta hele tiden? [:)]

Nei, skal prøve i morgen med MME en hel dag ja. Så håper jeg i det minste det hjelper litt på humøret hennes [:D] For er det noen som har ekstremt skiftende humør for tiden, så er det hu. Et øyeblikk smiler hu, og plutselig kommer hele underleppa til syne og hu griner skikkelig sårt [X(]

Men føler jo puppene er helt tomme etter hu begynte å sove såpass lenge. De er jo ikke det, men det føles hvertfall sånn

Uff ja, det er trist når de blir så såre [X(]
Lykke til med en dag med MME, håper det ikke funker så du kan fortsette å amme [;)]

Back
Topp