litt trøtt i hodet!

mams81

Glad i forumet
Ariana på snaaaaart 3 er som regel alene med meg om dagene, og nå begynner det å ta på... Hun snakker i ett kjør!!!! I dag tidlig f.eks: "Har du buksa mamma, skal du ta den på, mamma, var det stor buksa, mamma var det det mamma, var det jakka mamma, skal du ta den på mamma, skal du det mamma? mamma?" Og sånn går det hele tida.. og hvis jeg ber henne om no, så skal hun ihvertfall gjør det helt motsatte! Jeg blir så TRØTT!!!!!!![&:]

Vet akkurat hvordan du har det har det på akkurat samme viset her og han e 5 år går i et hele dagen og ja det kan vær veldig slitsomt

Kjenne til det!!!! Har ein på 5 år som mase hål i hodet på meg av og til [&:]

jepp, know the feeling!!! har ei på 3 år her også som maser hull i hodet på meg... Prater hele tiden, uten stopp! Hvis hun ikke snakker så er det lyd i henne likevel!

samme "problemet" her. I dag er jeg så gåen i huet at nå har pappa'n og eldstegutt tatt en kjøretur til svigers. Hvorfor er det alltid mamma'n det skal "gå mest ut over"?????????????

det er sååå typisk det! Når vi er alen hjemme, så maser hun og tyter, er umulig og bare tuller. Men når hun er alene med faren, er hun eksemplarisk! Akkurat som hun merker at jeg orker ikke så mye fortida, og ikke er så rask av meg.. unytter dette skikkelig[&:]

Back
Topp