Litt trøst

Snuppeluppe

Gift med forumet
Er det noen her som har mistet 2 ganger, og som det har gått bra med i 3.svangerskap?
Hvor lang tid tok det å bli gravid igjen?
 
 
Jeg mistet 4 juli i år, 14 uker på vei. Så ble jeg gravid på ny etter 3. mnd, men mistet igjen på fredag 5+1 [:(] Jeg ble utredet etter forrige SA på Volvat, og det er ingenting galt med meg eller sambo. Er bare kroppens måte og ordne opp på.
Ønsker så forferdelig at det skal gå bra neste gang! Vi ønsker oss sårt en ny frisk graviditet, som skal gi oss barnet vi har ventet så lenge på å få [:(]
 
Skjønner at det er kjempetungt, men ikke mist håpet! 2 SA'er høres mer enn nok ut, men jeg kjenner flere som har mistet 3-4-5-ganger og så blitt gravid. Kjenner også en som var hos legen da hun ble gravid 4.gangen (hadde hatt 3 SA før) og hun fikk hormonpiller for å holde på fosteret. Hun slet nemlig aldri med å bli gravid, men å holde på det. Nå fikk hun nettopp sin nydelige lille gutt, selvom han er født noen uker for tidlig. Du kan jo høre med legen din om hvilken slike muligheter som er, men denne hjelpen får du nok ikke før du har mistet minst 3 ganger, man har ikke krav på hjelp før det.
 
Ønsker deg masse lykke til!!!
 
ORIGINAL: stibli

Skjønner at det er kjempetungt, men ikke mist håpet! 2 SA'er høres mer enn nok ut, men jeg kjenner flere som har mistet 3-4-5-ganger og så blitt gravid. Kjenner også en som var hos legen da hun ble gravid 4.gangen (hadde hatt 3 SA før) og hun fikk hormonpiller for å holde på fosteret. Hun slet nemlig aldri med å bli gravid, men å holde på det. Nå fikk hun nettopp sin nydelige lille gutt, selvom han er født noen uker for tidlig. Du kan jo høre med legen din om hvilken slike muligheter som er, men denne hjelpen får du nok ikke før du har mistet minst 3 ganger, man har ikke krav på hjelp før det.

Ønsker deg masse lykke til!!!

 
 
Håper da virkelig ikke at jeg opplever å miste en tredje gang [&:]
Vet at man må private sykehus får bedre hjelp og oppfølging etter SA, fordi der betaler man selv.
Så har bestilt time på Volvat. Har en kjempe flink Gyn der, så hun har nok gode råd [:)]
 
Dytt
 
Back
Topp