litt tili kanskje

nemi.marselia

Forumet er livet
men har kjøpt barnevogn m alt t, stellevæske, bilstol, vippestol å bæresæle. fant d billi brukt før 2000kr.
så nu har æ barnevogn, bilstol, vippestol, 2stk bæresæla, 2stk stellevæske.
pappa ska kjøpe stellebord.
å vogga ska vi låne hos svigers.
så nu e d sprinkelseng neste som trengs å masse anna småteng (klær kluta osv)
synes d va litt tili å kjøpe d men når æ kom over ett sånt kupp så kunne æ ikkje la være

synes man må kjøpe når man får ett sånt tilbud jeg også, det blir fort dyrt visst man skulle kjøpe alt nytt..... har selv kjøpt vogn. resten tror jeg at jeg har siden jeg har to fra før [;)]

Ja, synes det var kjempelurt! HAr noen venner som er i uke 38, og ikke har kjøpt nesten noenting ennå.... da hadde jeg blitt galen, tror jeg!!!

lurt å kjøpe tidlig,for man hvet jo ikke om man blir "senge-liggende" senere i svangerskapet så...

har vært sykemeldt å hatt svangerskapspermisjon i heile svangerskape så får litt førr go ti t å se på babyting. bi jo heilt dåli jo.

Har hanldet mykje så langt eg og! Greit å få fordelt utgiftene litt, samt benytte sjansen nå når det er salg over alt..... Samtidig er det ikkje alltid like lett å la være å kikke (og kansje handle) når en ser alt det som finnes rundt omkring[;)]

Back
Topp