Er det litt tidlig å få 3+ på cb digital midt på dagen 4+5??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svarte på den andre tråden, men oj! Kanskje det er to da? Da produserer jo man mer HCG raskere Jeg tror jeg er kortere på vei enn først antatt, for jeg fikk ikke 2-3 før i går Skulle ha termin 1 februar trodde jeg, men kan ut fra testen se ut som 6 februar er mer korrektMan må ha hcg på 2000 eller mer for å få 3+ på den (altså 3 uker siden befruktning og over 5 uker på vei). Jeg vet at el var enten 11 eller 12 mai. Jeg fikk også 1-2 på digital 15 eller 16 dpo (4+1/4+2). Forventet å se 2-3, så jeg ble litt overrasket!
Svarte på den andre tråden, men oj! Kanskje det er to da? Da produserer jo man mer HCG raskere Jeg tror jeg er kortere på vei enn først antatt, for jeg fikk ikke 2-3 før i går Skulle ha termin 1 februar trodde jeg, men kan ut fra testen se ut som 6 februar er mer korrekt
Ojj det er tidlig ja. Tenker å ta i morgen. er da 5+1 ;-)Er det litt tidlig å få 3+ på cb digital midt på dagen 4+5??
Kan skje da Men alle produserer HCG forskjellig, normalområdene er storeShit pomfritt! NEKTER å tro det er 2!! jeg kan ikke bare slutte på hormonspiral, bli gravid på første forsøk også skal det være TO?!?! Det får finnes grenser til hvor heldig man kan være
Pluss at tanken om 2 skremmer meg haha
Jeg har termin 4 februar ❤