Litt tidlig?

Anita89

Elsker forumet
På torsdag skal jeg og min mor og gjerne min farmor ut og se litt på ting til lille gutt i magen:) Og når jeg er ute og ser, så har jeg så sykt lyst til å begynne å handle litt. Tenkte å se litt på sengtøy til mini og gjerne andre ting. Men er det litt tidlig å begynne å handle? Noen andre som har begynt? Jeg er 18+3 uker på vei i dag :)

Jeg synes ikke det er tidlig, du har jo vært på UL og vet at ting er i orden :) Så kooos dere med shopping til lille gutten :D

Nei, syntes ikke det er fot tidlig. Er en veldig god idè å begynne nå, så slipper du å løpe rundt i butikker midt i julekaos og med stor mage (det kan vi spare til julegaveshoppingen :p). Dessuten så er det vel også greit for økonomien at man fordeler babyshoppingen på flere måneder og ikke bare de 2 siste! Kos deg med babyshoppingen du!! ;)

Det er fristende... Husker jeg kjøpte mitt første plass til førstemann når jeg var litt over 3 mnd. Men denne gangen har jeg jo det meste så da venter jeg til jeg evt får vite kjønnet.

Jeg blir så glad når dere skriver det:D Føler selv ikke jeg trenger vente så mye lenger. Her er det nesten samboer som stopper meg liksom. Han sier hver gang, "du trenger ikke ta helt av ennå." Men tenker selv at nå frem mot desember så er det masse penger som må ut, både til babyen og julegaver til familie og venner. Så da hører jeg på dere og hvis jeg finner noe til lillegutt, så kjøper jeg det :)

Noen syns sikkert det er tidlig, jeg har begynt for lengst:)
Jeg venter tvillinger så vet jo ikke helt hva slags tilstand jeg er i lenger ut i svangeskapet, men vil jo gjerne være med på innkjøp osv...
Vi har blandt annet kjøpt vogn, bilsete, sengetøy, og har arvet en del utstyr også...

Okay:) Godt og se at jeg ikke er den eneste som er ivrig på å få unnagjort litt utstyr:) Da trenger ikke jeg få dårlig samvittighet hvis jeg skulle finne på å kjøpe noe :)

Dra på shopping med god samvittighet du:) Jeg har handlet siden uke 12 jeg :):) Er jo så dyrt å handle alt på en gang, så kommer jo julen med stormskritt også.
Kos deg på shopping :)

Ettersom en baby trenger en haug med saker og ting, og jeg står aleine økonomisk med å handle inn babyting... og vel å merke jeg er ikke den rikeste jenta å finne der ute:-/ Så for å prøve å ha så mye på plass som mulig og allikevel ha noen kroner igjen må jeg handle inn saker litt og litt hver måned, så det er ikke for tidlig! Smart å planlegge litt, og forberede, dessuten er det halv kosen å se etter ting mens du venter på at småen skal komme;-D

jeg starter med shopping og forberedelser etter ordinær ultralyd :)

kos deg med shoppingen! det er kjempelurt å fordele utgiftene utover.
men det kan være lurt å kjøpe bilstol osv på tilbud. det kommer til å komme tilbud i løpet av høsten, garantert!

Takk for svar, jenter:) Snakket med samboer i går og i dag. Kunne tro noe har skjedd med han:P Han har nok fått tenkt seg litt om. Så vi ble enige om å handle inn hvertfall litt hver måned, slik at ikke alt kommer på en gang som dere sier. I og med det snart er jul også og da går jo masse penger til julegaver og stasj. Så da trenger jeg ikke være redd for å handle noe i morgen:)

Back
Topp